• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

آخرین مهلت ثبت نام مرحله سوم مسکن ملی در فارس ۲۵ دی است

  • 24 دی 1399 - 13:02
آخرین مهلت ثبت نام مرحله سوم مسکن ملی در فارس ۲۵ دی است

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: ثبت‌نام از متقاضیان مسکن ملی در مرحله سوم در این استان ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۲۵ دی ماه به پایان می‌رسد و پس از آن مرحله پالایش و تکمیل اطلاعات متقاضیان آغاز خواهد شد.

جعفر زاهدی، چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در این مرحله امکان ثبت نام در ۱۹ شهر استان شامل استهبان، صغاد، خاوران، زرقان، سعادت شهر، خرامه، خشت، قادرآباد، بهمن، ایزدخواست، مصیری، شهر پیر، امام شهر، خانه زنیان، دژکرد، کره‌ای، کوهنجان، مزایجان و مشکان فراهم شده بود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه فردا آخرین روز ثبت نام در این مرحله است، متقاضیان می‌توانند در زمان باقیمانده با مراجعه به سامانه جامع اقدام ملی مسکن به آدرس tem.mrud.ir اقدام به ثبت نام کنند.
او اظهار داشت: تاکنون در دو مرحله قبلی ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن در این استان، ۶۴ هزار و ۲۲۵ نفر اقدام به ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد تقاضای ۳۵ هزار و ۱۵۱ به دلیل نداشتن شرایط واگذاری تایید نشده است.
مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: متقاضیانی که در مراحل قبل تقاضای آنها مورد تایید قرار نگرفته در صورت اعتراض به بررسی شرایطشان می‌توانند اعتراض خود را در سامانه مذکور ثبت کنند.
زاهدی گفت: بر اساس برنامه، تمام متقاضیان مسکن ملی باید تا پایان دی ماه تعیین وضعیت ‌شوند و افرادی که به هر دلیلی تمایلی به ادامه همکاری در اجرای این طرح ندارند حذف و افراد جدید و کسانی که در لیست هستند جایگزین خواهند شد.

ثبت دیدگاه