• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ساختمان بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم تا پایان سال ۹۹ آماده تحویل است

  • 03 اسفند 1399 - 9:28
ساختمان بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی جهرم تا پایان سال ۹۹ آماده تحویل است

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی گفت: ساختمان اصلی بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهر جهرم هم اینک ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال ۹۹ به وزارت بهداست، درمان و آموزش پزشکی تحویل داده خواهد شد.

علی نبیان، شنبه در حاشیه بازدید از روند ساخت بیمارستان ۳۱۰ تختخوابی شهرستان جهرم از توابع استان فارس افزود: طبقه‌های چهارم و پنجم این بیمارستان تکمیل شده و در حال حاضر طبقه زیر زمین آن با همکاری دانشگاه علوم پزشکی این شهر در دست تجهیز است 

وی بیان کرد: بخش وسیعی از محوطه بیرونی این بیمارستان نیز آسفالت شده و روند بهسازی این محوطه رو به اتمام است.

رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی اظهار داشت: ساختمان اصلی این بیمارستان هفت طبقه، بیش از ۱۹ هزار مترمربع زیربنا دارد و مساحت ساختمان‌های جنبی آن نیز ۲ هزار و ۶۱۷ مترمربع است.

نبیان اضافه کرد: این بیمارستان که در زمینی به مساحت ۶۰ هزار مترمربع احداث شده است، از فضای لازم برای بخش‌های درمانگاه، اورژانس، بستری زنان و مردان، اطفال، جراحی، مراقبت‌های ویژه بزرگسالان و نوزادان برخوردار است.

رییس سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی، گفت: در نشستی که امروز (دوم اسفندماه ۹۹) با حضور رییس کمیسیون عمران و نمایندگان شهرستان‌های جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی جهرم داشتیم، تصمیم‌های لازم برای تسریع در تکمیل این بیمارستان گرفته شد.

نبیان ادامه داد: در هفته‌های آینده نیز به اتفاق معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از این پروژه دیدن می‌کنیم تا مراحل پایانی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم و می‌کوشیم که ظرف مدت کوتاهی این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

ثبت دیدگاه