• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

مجمع خیرین ازدواج استان فارس افتتاح شد

  • 03 اسفند 1399 - 18:17
مجمع خیرین ازدواج استان فارس افتتاح شد

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس اعلام کرد: مجمع خیرین ازدواج فارس در ساختمانی در حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان این استان، فعالیت خود را در زمینه ازدواج جوانان آغاز کرد. 

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، در گزارش روز یکشنبه خود به نقل از کیوان نیازی اظهار داشت: افتتاح یک هزار و ۱۲۴ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۲۵۰ هزار میلیارد ریال از تلاش‌های دولت در سال ۹۹ است و افتتاح این مجمع خیریه نیز یکی از فعالیت‌های مفید دولت تدبیر و امید است.

وی، برنامه‌ریزی کوتاه مدت و بلند مدت را از انتظارات خود از این مجمع بیان کرد و افزود: ترسیم افق اهداف و زمانبندی رسیدن به آن می‌تواند نقشه راه این مرکز خیرخواهانه باشد.

نیازی، بهره‌گیری از مشارکت جوانان در تصمیم گیری‌ها را ضروری دانست و گفت: امروزه حضور و به کارگیری جوانان باعث ورود تفکر جدید و نو و همیاری آنان در اجرای برنامه‌ها خواهد شد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: ۶۰ درصد جمعیت این استان در شهرستان‌ها ساکن هستند از این رو توجه مجمع خیرین ازدواج به شهرستان‌های فارس ضروری است.

بر اساس آخرین سرشماری سراسری نفوس و مسکن که در آبان ماه سال ۹۵ برگزار شد، جمعیت استان فارس چهار میلیون و ۸۵۱ هزار و ۲۷۴ نفر اعلام شد. این استان هم اینک دارای ۳۶ شهرستان است.

نیازی، همچنین بر همکاری و همیاری مجموعه استانداری فارس با این مجموعه برای پیشبرد اهداف این نهاد و تسهیل ازدواج جوانان تاکید کرد. 

ثبت دیدگاه