• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پنجمین محموله امدادی فارس به سی‌سخت ارسال شد

  • 05 اسفند 1399 - 12:19
پنجمین محموله امدادی فارس به سی‌سخت ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس از ارسال پنجمین محموله امدادی جمعیت هلال احمر استان به منطقه زلزله زده سی‌سخت در تدوام کمک رسانی‌ها خبر داد.

حسین درویشی سه‌شنبه ۶ اسفند در حاشیه ارسال این محموله امدادی به منطقه زلزله زده سی سخت در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پنجمین محموله امدادی، دو دستگاه کامیون حاوی ۲۷۵ دستگاه چادر امدادی از انبار شعب کازرون، سپیدان و خرامه بارگیری و به منطقه ارسال شد.

او اضافه کرد: در پی وقوع زلزله ۵.۶ریشتری سی‌سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعیت فارس تا به حال یک هزار و ۱۳۹ دستگاه چادر امدادی، ۱۱۵۰ تخته موکت، ۱۳۸۰ سبد غذایی ۷۲ ساعته، ۳۵۰۰ کیلوگرم نایلون و ۲۱۰ ست ظروف برای حادثه دیدگان متاثر از زلزله به این منطقه ارسال کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو ارتباطات تیپ یک جمعیت هلال احمر فارس  برای پوشش ارتباطی و دو تیم عملیاتی همراه با دو خودرو کمکدار نیز به منطقه اعزام شده است. 

به گزارش ایسنا، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه شامگاه چهارشنبه ۲۹ بهمن، زلزله‌ای با قدرت ۵.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری با مرکزیت استان کهگیلویه و بویراحمد حادث شد و شهرهای یاسوج و سی‌سخت را لرزاند.

این زمین لرزه که خوشبختانه هیچ مورد فوتی نداشت منجر به مصدومیت شماری از هموطنان و وارد شدن خسارت‌های مالی به خانه و اموال شهروندان ساکن در شهر سی‌سخت و شماری از روستاهای شهرستان دنا شد.

ثبت دیدگاه