• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

کشف گازوئیل قاچاق در شیراز

  • 11 اسفند 1399 - 17:01
کشف گازوئیل قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان، ۲ تریلر حامل سوخت قاچاق در شیراز شناسایی و ضبط شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی، گفت: پس از اطلاع مأموران پلیس امنیت اقتصادی در خصوص اقدام به قاچاق سوخت توسط عده‌ای در فارس، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و محل تردد تریلرهای حامل سوخت شناسایی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، حبیبی گفت: پلیس امنیت اقتصادی فارس پس از شناسایی محل تردد خودروهای حامل سوخت، گفت: خودروهای حامل سوخت توسط ماموران متوقف و بالغ بر ۴۱ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

حبیبی ادامه داد: کارشناسان ارزش محموله سوخت کشف شده را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به دستگیری ۲ متهم در این رابطه، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد سودجو و قاچاقچیان مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف کالای قاچاق در لارستان

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نیز از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در شهرستان “لارستان” خبرداد.

سردار یوسف ملک‌زاده افزود: ماموران انتظامی شهرستان لارستان در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق، هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از ورودی های این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.                                                                                                                                          

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل ۲۸۸ ثوب انواع لباس، ۸۸ کیلو انواع مواد خوراکی، یک هزار و ۸۱۳ قلم انواع لوازم خودرو و تعداد زیادی کالای قاچاق دیگر کشف و در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

ثبت دیدگاه