• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

پیوند قرض‌الحسنه و درختکاری در فارس

  • 14 اسفند 1399 - 19:01
پیوند قرض‌الحسنه و درختکاری در فارس

مدیر راهبری صندوق‌های قرض‌الحسنه اشتغال‌زای بسیج سازندگی فارس گفت: برای ترویج و گسترش فرهنگ منابع طبیعی از طریق جلب مشارکت‌های مردمی و نیروی داوطلب بسیج، سه تفاهمنامه با منابع طبیعی و آبخیزداری فارس مبادله شده است.

محمد زارعی در حاشیه نشست شورای برنامه‌ریزی روز درختکاری و هفته منابع طبیعی خاطرنشان کرد آبخیزداری و حفاظت از آب و خاک، پیشگیری و حفاظت از منابع طبیعی محورهای تفاهمنامه‌های مبادله شده است.

 به گزارش ایسنا به نقل از سازمان بسیج سازندگی فارس، زارعی اضافه کرد: روز ۱۵ اسفندماه برای ترویج فرهنگ درختکاری و مبارزه با بیابان زدایی ۱۰۰۰ اصل نهال را به صورت همزمان در هفت شهر استان فارس، شیراز، مرودشت، فسا، لار، لامرد، اقلید و مهر به همت بسیج سازندگی و با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس غرص می‌شود.

مدیر راهبری صندوق قرض الحسنه بسیج سازندگی استان فارس گفت: این برنامه در شهر شیراز ساعت ۹ صبح و با رعایت پروتکل های بهداشتی در پارک یادبود شهدای بیضا با کاشت ۴۰۰ اصل نهال برگزار می‌شود.

زارعی ادامه داد: در این برنامه اعضای صندوق های قرض الحسنه مردم یار اشتغال زا و تعاونی های متشکل از این صندوق ها به کمک ما خواهند آمد تا ۲ سنت نیکوی قرض الحسنه و درختکاری را به هم پیوند بزنیم.

مدیر راهبردی صندوق قرض‌الحسنه بسیج سازندگی فارس خاطرنشان کرد: بسیج در تمام زمینه ها در کنار مردم خواهد بود و برای تحقق بند به بند شعار «برای مردم، با مردم و توسط مردم» قدم موثری برداشته باشیم.

ثبت دیدگاه