• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

توزیع گوشت در فارس آغاز شده است

  • 16 اسفند 1399 - 13:12
توزیع گوشت در فارس آغاز شده است

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از آغاز توزیع ۶۰۰ تن مرغ منجمد و ۱۵۷ تن گوشت گوساله منجمد در استان خبر داد.

رهام رحمانی گفت: توزیع گوشت مرغ و گوساله با هدف بهبود امکان دسترسی خانوارها به ویژه گروه‌های درآمدی پایین به اقلام اساسی، توزیع گوشت گوساله و مرغ مورد نیاز شهروندان از امروز به صورت گسترده در استان شروع می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل پشتیبانی امور دام، ادامه داد: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، در این مرحله ۳۰۰ تن مرغ منجمد در شیراز و ۳۰۰ تن در شهرستان های استان فارس، همچنین ۷۸ هزار و ۵۰۰  تن گوشت گوساله منجمد وارداتی در شیراز و به همین میزان در شهرستان‌های استان توزیع می‌شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس گفت:  قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد داخلی ۱۴هزار تومان درب سردخانه برای مباشرین توزیع و ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح خرده‌فروشی و برای مصرف کننده است. همچنین گوشت گوساله با قیمت هر کیلوگرم ۷۷ هزار تومان درب سردخانه و ۸۰ هزارتومان در سطح خرده‌فروشی و برای مصرف‌کننده در نظر گرفته شده است. 

رحمانی خاطرنشان کرد: مردم شیراز می‌توانند گوشت و مرغ منجمد را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف دولتی و خصوصی و بازارچه‌های منتخب شهرداری تهیه کنند. ضمن اینکه این اقلام در شهرستان‌ها با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار شهرستان‌ها و توسط واحدهای صنفی منتخب اداره صنعت و معدن توزیع می‌شود.

این مقام مسئول در جهادکشاورزی فارس گفت: با توجه به بهبود وضعیت تامین و توزیع نهاده‌های دامی در ماهپهای اخیر، تولید در شرایط مناسبی است و انتظار می‌رود در روزهای آینده، فراوانی تولید و عرضه بیشتر و در نتیجه قیمت‌ها متعادل تر شود. بنابراین خانوارهای مصرف کننده با آرامش خاطر و در حد نیاز خرید کنند و نگران تأمین این اقلام در آینده نباشند.

ثبت دیدگاه