• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

اولین رویداد ملی “افق روشن” در فارس برگزار می‌شود

  • 30 فروردین 1400 - 13:00
اولین رویداد ملی “افق روشن” در فارس برگزار می‌شود

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس گفت: اولین رویداد ملی “افق روشن” با رویکرد امیدآفرینی و برای مخاطبان دانشگاهی توسط این ناحیه از بسیج دانشجویی، برگزار می‌شود.

سعید یوسفی یکشنبه ۲۹ فروردین در نشست مجازی با خبرنگاران افزود: دانشجویان علاقمند و فعال در حوزه فضای مجازی  تولیدات خود را در محورهایاستقلال و آزادی، علم و پژوهش ، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی، عزت ملی روابط خارجی و مرزبندی با دشمن به مرکز فضای مجازی و افکار عمومی سازمان بسیج دانشجویی ارسال کنند.

او با بیان اینکه نام نویسی این رویداد از ۲۵ فروردین ماه آغاز شده و تا پنجم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد، گفت: علاقمندان می‌توانند در  قالب  مکتوب شامل نشریه و یادداشت در قالب دیجیتال در زمینه‌های موشن گرافیک،  استاپ موشن و کمیک استریپ و هم‌چنین در قالب تصویری شامل مصاحبه پیاده رویی، مصاحبه گفت‌وگو محور، مستند و فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ و در قالب گرافیکی شامل عکس نوشته، اینفوگرافیک، پوستر و در قالب صوتی شامل نمایش رادیویی و پادکست در این رویداد ملی شرکت کنند.

مسئول بسیج دانشجویی فارس خاطرنشان کرد: در این گونه رویدادهای ملی ضمن اهدا جوایز نقدی و غیر نقدی به نفرات برتر،  افراد خلاق و مستعد در حوزه فضای مجازی شناسایی و به مجموعه‌های رسانه‌ای استان و کشور برای همکاری معرفی خواهند شد. 

یوسفی با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند به صورت انفرادی و هم بصورت گروهی در این رویداد شرکت کنند خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان بعد از  نهایی کردن ثبت نام خود فرصت دارند  آثار خود  را تا ۳۰ اردیبهشت ماه ارسال کنند.

مسئول بسیج دانشجویی استان فارس یادآور شد: علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به  آدرس http://www.najmevent.ir/ofogh مراجعه کنند.

ثبت دیدگاه