• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ساخت پروژه مرکز پزشکی ورزشی کرامت شیراز آغاز می‌شود

  • 31 فروردین 1400 - 16:20
ساخت پروژه مرکز پزشکی ورزشی کرامت شیراز آغاز می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از آغاز ساخت پروژه مرکز پزشکی ورزشی کرامت در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) شیراز به همت یک خیر نیک اندیش خبر داد.

عباس حاجی‌زاده دوشنبه ۳۰ فروردین در مراسمی پس از امضای تفاهم نامه همکاری بین موسسه خیریه امام حسین(ع) واداره کل ورزش وجوانان فارس در خصوص تامین و پرداخت هزینه احداث پروژه خیرساز مرکز پزشکی ورزشی در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) بیان کرد: برای اینکه بتوانیم در زیر ساخت‌ها و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام وکمک به ورزش استان و بحث نرم افزاری در ورزش موفق باشیم باید از ظرفیت‌های خیرین نیک اندیش ورزش یار استفاده کنیم.

او افزود: در ورزش علاوه بر ظرفیت‌های قانونی با شناسایی، جذب و هدایت این عزیزان، قطعا پیشرفت‌های خوبی حاصل خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه ظرفیت خیرین در همه حوزه‌ها به ویژه ورزش، سلامت و مدرسه سازی به خوبی قابل رؤیت است، گفت: در سطح استان پروژه‌های ورزشی خیر ساز در حال احداث است و باید برنامه ریزی به گونه‌ای انجام شود که ورود خیرین در عرصه ورزش بیشتر شود.

حاجی‌زاده عنوان کرد: در این زمینه مسئولیت ما هم دو چندان است، چرا که هزینه کردن در ورزش نوعی سرمایه گذاری برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، نشاط اجتماعی و پویایی در جامعه و کاهش کم تحرکی است.

او با ابراز خرسندی و قدردانی از ورود موسسه خیریه امام حسین(ع) در ساخت مرکز پزشکی ورزشی کرامت در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره)گفت: امیدواریم این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۰تکمیل و به بهره برداری برسد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: این پروژه خیرساز در بحث سلامت و درمان حائز اهمت است و اولین پروژه درمانی در ورزش است که توسط یک خیر ساخته می‌شود.

ثبت دیدگاه