• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

توزیع ۱۷ هزار دست غذای گرم در جهرم

  • 20 اردیبهشت 1400 - 14:17
توزیع ۱۷ هزار دست غذای گرم در جهرم

رئیس اداره اوقاف شهرستان جهرم گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و از محل موقوفات شهرستان جهرم تعداد ۱۷ هزار دست (پُرس) غذای بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

بیژن قریب‌زاده گفت: برای اجرای نیت واقفان، حاج آقا رضا و محمدعلی بیگ، بیش از ۱۷ هزار دست اطعام گرم با هزینه ۲ میلیارد ریال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت بیرون بر و بسته‌های غذایی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اوقاف فارس، قریب‌زاده افزود: خیرین و واقفین شهرستان جهرم از قدیم الایام در این امر خدا پسندانه پیش قدم بودند و همواره موقوفاتی را با نیت اطعام روزه داران علی الخصوص نیازمندان و مستمندان ثبت کردند به نحوی که در حال حاضر بیش از ۱۰ موقوفه با نیت اطعام ویژه ماه مبارک رمضان در این شهرستان وجود دارد.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم عنوان کرد: اطعام و غذا دادن در پیشگاه خداوند مهربان از اهمیت و جایگاه والایی برخوردار است تا آنجا که امام صادق علیه السلام فرمودند؛ یکی از محبوب ترین کارها نزد خداوند متعال اطعام و سیر کردن مومن است و هر که مسلمانی را غذا دهد تا سیر شود از پاداش اخرت او جز پروردگار جهانیان هیچ کس حتی فرشته مقرب و پیامبر مرسل خبر ندارد.

ثبت دیدگاه