• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

عملیات اجرایی بخش دیگر محور کازرون به بالاده و فراشبند آعاز شد

  • 23 اردیبهشت 1400 - 14:27
عملیات اجرایی بخش دیگر محور کازرون به بالاده و فراشبند آعاز شد

عملیات اجرایی بخشی دیگر تر محور کازرون به بخش بالاده این شهرستان همچنین به شهرستان فراشبند با اعتباری افزون بر۳۴ میلیارد تومان آغاز شد.

رییس اداره راه و شهرسازی کازرون چهارشنبه در حاشیه بررسی پیشرفت فیزیکی عملیات این محور گفت: محور کازرون بالاده فراشنبد از محورهای پرترافیک و از محورهای اصلی ارتباط بین استان های فارس بوشهر و خوزستان است.

محمدرضا نکویی بخش افزود: این محور بطول ۵۰ کیلومتر است از سال ۸۹ عملیات تعریض آن آغاز شده است با توجه به مشکلات اعتباری روند پیشرفت آن در سالهای قبل کندشده بود.

رییس اداره راه و شهرسازی کازرون اضافه کرد: اعتباری که برای ۱۰ کیلومتر از این محور اختصاص یافته است افزون بر ۳۴ میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: طول این محور ۵۰ کیلومتر است که ۱۰ کیلومتر آن انجام شده و درحال حاضر عملیات ۱۰ کیلومتر دردست احداث است که امیدواریم تا پایان خرداد ماه امسال  پنج کیلومتر آسفالت و زیربارترافیک برده شود و پنج کیلومتر دیگر تا پایان تابستان به اتمام برسد.

نکویی بخش با اشاره به مبلغ ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای اتمام این محور گفت: با اختصاص این اعتبار تا پایان سال   ۱۴۰۱عملیات این محور به اتمام خواهد رسید.

کازرون از شهرستان های غربی فارس است که مرکز آن با شیراز حدود ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد.

ثبت دیدگاه