• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

انجام حفاری در معابر فارس تا پایان انتخابات ممنوع است

  • 20 خرداد 1400 - 10:01
انجام حفاری در معابر فارس تا پایان انتخابات ممنوع است

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در شبکه ارتباطی استان، انجام هرگونه حفاری و قطع برق سایت‌های ارتباطی بدون هماهنگی تا پایان انتخابات ۲۸ خرداد در استان ممنوع است.

روابط عمومی این اداره کل چهارشنبه به نقل از مهرداد سهرابی افزود: باید دقت لازم به کار گرفته شود تا در مدت برگزاری انتخابات اختلالی ایجاد نشود و مجموعه ارتباطی استان تمام توان خود را برای پایدار نگاه داشتن ارتباطات در زمان برگزاری انتخابات به کار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: کوشش مجموعه ارتباطی استان برای برنامه‌ریزی مدون اپراتورهای مخابراتی با هدف جلوگیری از هرگونه قطعی و اختلال در شبکه ارتباطی استان تا پایان زمان برگزاری انتخابات است و مجموعه ارتباطی استان با برنامه ریزی منسجم، اقدامات لازم را در خصوص مسائل غیرقابل پیش بینی و حفاظت از شبکه‌های ارتباطی استان انجام خواهد داد.
او گفت: انتخابات مهمترین نمایش قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی است و حضور پرشور و توام با بصیرت در انتخابات پیش رو از ضرورت‌های دفاع از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.
سهرابی ادامه داد: ملت شریف ایران در همه عرصه‌ها از آغاز انقلاب تاکنون نشان داده‌اند که با وجود کمبودها همچنان به آرمان هایشان پایبند هستند و اثبات این ادعا را می‌توان به وضوح در حضور حماسی ایشان در رویدادهای مختلف یافت.
 انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ثبت دیدگاه