• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024

ماجرای تجمع مالکان و کارگران واحدهای سنگ‌کوبی نی‌ریز چه بود؟

  • 03 تیر 1400 - 10:43
ماجرای تجمع مالکان و کارگران واحدهای سنگ‌کوبی نی‌ریز چه بود؟

در پی تعطیلی واحدهای سنگ‌کوبی شهرک صنعتی تنگ حنای نی‌ریز، مالکان و کارگران امروز صبح مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع و اعتراض کردند.

رضا مسروری، مالک یکی از کارگاه‌های سنگ‌کوبی در گفت وگو با ایسنا در رابطه با این تجمع مقابل فرمانداری شهرستان نی‌ریز، اظهار کرد: زمانی که ما تعدادی سنگ کوبی با مجوز سازمان صمت فارس و شرکت شهرک‌های صنعتی استان در شهرک صنعتی تنگ حنا نی‌ریز ایجاد کردیم، بازار سنگ و ریگ در این شهرستان نبود و اگر هم بوده به قیمت ناچیز و کیفیت پائین بوده است.

او افزود: ما توانستیم با تولید و مدیریت خوب باعث جذب مشتری از الیگودرز و کرمان شویم. این درحالیست که دو معدن‌دار در سطح شهرستان وارد عرصه کار ما شده‌اند و با ایجاد کارگاه‌های سنگ‌کوبی دردسری برای ما شده‌اند چراکه سنگ به دردنخور و نامرغوب را به ما می‌دهند و بهترین سنگ را برای خودشان برمیدارند.

مسرور با اشاره به فعالیت ۶ واحد سنگ شکن، ادامه داد: مشکلات ما با این وضعیت پیش رو قابل حل شدن نیست.

این مالک سنگ‌کوبی بیان کرد: تا به امروز با وجود پیگیری‌ها و مراجعاتی که با مسئولان استانی داشته‌ایم، صدایمان به جایی نرسیده است و نتیجه نگرفته‌ایم و در آستانه ورشکستگی قرار داریم و برای پیگیری حل این موضوع می‌خواهیم با مسئولان عالی نظام دیدار کنیم.

مسروری با بیان اینکه قول داده‌اند که برای حل مشکلات با رئیس سازمان صمت فارس صحبت شود، از مسئولان استانی خواست به مشکلات معدن و کارگران رسیدگی کنند.

ثبت دیدگاه