• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تعطیلی یک تالار عروسی در فسا

  • 10 مرداد 1400 - 12:18
تعطیلی یک تالار عروسی در فسا

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: بازرسان بهداشت، یک تالار در این شهرستان را به دلیل توجه نکردن به هشدارهای بهداشتی در زمینه مبارزه با کرونا، تعطیل کردند.

جلال کریمی عنوان کرد: در شب‌های اخیر با رفتار بسیار عجیب و خطر آفرین متصدیان این تالار مواجه شدیم که علاوه بر رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، در یک اقدام غیر قانونی با تحریک صاحبان مجلس فک پلمب غیر قانونی و اقدام به برگزاری عروسی با بدترین شرایط کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا، او افزود: این تالار با این عملکرد مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی است که به شدت با چنین افرادی برخورد خواهد شد و پرونده آنان در اسرع وقت به مقامات قضایی ارجاع خواهد شد.

کریمی بیان کرد: نظارت بر اصناف خصوصاً مراکز پر جمعیت می‌تواند باعث مهار نشر بیماری شود و گاه عملکرد بعضی از اصناف در گسترش بیماری به شدت مردم را با خطر مواجه می‌سازد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: شرایط کنونی کرونا و توفان تغییرات رفتار این پدیده جز با سیاست گذاری علمی و هماهنگی‌های بین بخشی کنترل نخواهد شد و از سوی دیگر به همت و رعایت شهروندان گرامی گره خورده است و لازم و ملزوم یکدیگر هستند.

کریمی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده چنین تخلفاتی، موارد را به مرکز بهداشت و یا از طریقه سامانه ١٩٠ به دانشگاه علوم پزشکی فسا اطلاع دهند.

ثبت دیدگاه