• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

تاکنون حدود ۳۴ هزار دُز واکسن کرونا در فسا تزریق شده است

  • 12 مرداد 1400 - 14:28
تاکنون حدود ۳۴ هزار دُز واکسن کرونا در فسا تزریق شده است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از تزریق حدود ۳۴ هزار دُز واکسن در این شهرستان خبر داد و گفت: میزان استقبال گروه‌های هدف در این شهرستان از واکسیناسیون علیه کرونا، روز به روز بیشتر می‌شود و روال خوبی دارد.

صادق مهدوی نیا گفت: با توجه به استقبال چشمگیر گروه‌های هدف در این شهرستان از واکسیناسیون کرونا و همچنین برای دسترسی بیشتر و راحت‌تر و رعایت بهتر اصول بهداشتی، مراکز مختلفی برای واکسیناسیون گروه‌های هدف در روزهای کاری در شهر، بخش‌های تابعه و روستاها راه‌اندازی شده است.

گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا، او اضافه کرد: از زمان آغاز برنامه واکسیناسیون کرونا تا ۱۰ مردادماه، تعداد ۳۳ هزار و ۹۳۰ دوز واکسن کووید ۱۹به گروه‌های هدف در این شهرستان تزریق شده است.

به گفته مهدوی نیا، در این مدت تعداد ۲۵ هزار و ۳۸۴ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که به ۸ هزار و ۵۴۶ نفر از آن‌ها دوز دوم نیز تزریق شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: افراد واکسینه شده باید اصول بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته او، برای شکست موج پنجم کرونا و کاهش تعداد مبتلایان و تلفات ناشی از کرونا باید مسئولیت پذیری مردم و مسئولان در حوزه‌های فردی، سازمانی و اجتماعی به عنوان یک اصل ضروری مورد تاکید جدی قرار گیرد.

ثبت دیدگاه