• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

آزمون جامع گردشگری ۱۵ مردادماه در شیراز برگزار می‌شود

  • 12 مرداد 1400 - 16:29
آزمون جامع گردشگری ۱۵ مردادماه در شیراز برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اعلام کرد که آزمون سراسری دوره‌های کوتاه‌مدت گردشگری با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا و تشدید رعایت اصول بهداشتی ۱۵ مردادماه در شیراز برگزار می‌شود.

هادی شه‌دوست شیرازی گفت: آزمون جامع گردشگری ویژه افرادی که دوره‌های آموزش حضوری و یا غیرحضوری خود را پیش از این در مؤسسات آموزش گردشگری گذرانده و تمامی مراحل ثبت نام آزمون را طی کرده‌اند، برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس، او افزود: داوطلبان می‌توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از ۱۱ مردادماه با مراجعه به سامانه جامع آزمون گردشگری با آدرس اینترنتی edutourism.mcth.ir مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

شه‌دوست شیرازی گفت: این آزمون به صورت استانی در شش دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی، مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری، مدیرفنی طرح تطبیق ضوابط تاسیسات گردشگری، کارشناس ارزیابان طرح تطبیق ضوابط تاسیسات، راهنمایان ایرانگردی و جهانگردی و راهنمایان طبیعت‌گردی برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس با بیان اینکه همراه داشتن کارت ملی و پرینت کارت ورود به جلسه الزامی است، عنوان کرد: از داوطلبان تقاضا می‌شود تمامی اصول بهداشتی را رعایت و از تجمع در مقابل درب ورودی و خروجی محل برگزاری آزمون خودداری کنند.

شه‌دوست شیرازی خاطرنشان کرد: ساعت برگزاری آزمون دوره‌های گردشگری متفاوت بوده و آزمون بر اساس ساعت و مکان مندرج در کارت ورود به جلسه در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

ثبت دیدگاه