• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

۵۰ درصد از جمعیت فارس دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

  • 22 شهریور 1400 - 8:11
۵۰ درصد از جمعیت فارس دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: تاکنون حدود ۵۰درصد جمعیت بالای ۱۸ سال استان فارس دُز اول و ۲۵درصد نیز از جمعیت هدف دُز دوم واکسن علیه کرونا را دریافت کردند که امیدواریم به زودی شاهد واکسینه شدن تمام مردم فارس باشیم.

مهرزاد لطفی درحاشیه بازدید از مرکز واکسیناسیون حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شیراز ،مرکز واکسیناسیون خودرویی ورزشگاه پارس در میانرود و مرکز واکسیناسیون سالن ورزشی امام حسن مجتبی (ع) در بلوار جانبازان این سخنان را اعلام کرد و افزود:از مجموع دو میلیون و پانصد هزار دُز واکسن اختصاص یافته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تاکنون دو میلیون و ۱۸۴ هزار دُز تزریق شده است.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در صورت ورود محموله های جدید واکسن از سوی وزارت بهداشت، امیدواریم همه مردم فارس هر چه زودتر بر علیه این بیماری ایمن شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نقش همکاری بین بخشی را در پیشبرد موفق این اقدام ملی بسیار تاثیرگذار خواند و با قدردانی از همکاری نیروهای بسیجی و سپاه فجر استان فارس افزود: از ابتدای شیوع کرونا، سپاه فجر استان همکاری مطلوبی با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز داشته که در قالب طرح شهید حاج «قاسم سلیمانی» نیز گام های خوبی برداشته شده است.

 وی در بازدید از مرکز واکسیناسیون حسینیه ثارالله(ع) شیراز به عنوان نخستین مرکز اکسیناسیون شبانه روزی در کشور اظهار کرد: در این مرکز حدود ۲۰۰ نیروی جهادگر، بسیجی و سپاهی به همراه نیروهای بهداشتی دانشگاه به صورت شبانه روزی در امر واکسیناسیون فعالیت دارند که این همدلی جای ستایش و قدردانی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین با قدردانی از استقبال و مشارکت و همراهی مردم استان با مجموعه سلامت در امر واکسیناسیون بیان کرد: واکسینه شدن علیه بیماری کووید۱۹ به تنهایی نمی تواند از ابتلا به این بیماری پیشگیری کند، بنابراین در کنار ایمن شدن، لازم است نسبت به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی پایبند بمانیم.

لطفی در این بازدیدها با تیم های اجرایی واکسیناسیون گفت و گو و ضمن آگاهی از دغدغه های آنان برای پیشبرد بهتر این برنامه، دستورات لازم را برای رفع چالش ها بررسی کرد.

ثبت دیدگاه