• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سطح امنیت و رضایت مردم در فرودگاه‌های فارس مطلوب است

  • 25 شهریور 1400 - 7:36
سطح امنیت و رضایت مردم در فرودگاه‌های فارس مطلوب است

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور گفت: شاخص های امنیتی در پلیس فرودگاه های استان فارس بالا و مطلوب است و طبق نظر سنجی های صورت گرفته میزان رضایتمندی مردم و اعتماد آنان نسبت به خدمات ارائه شده بسیار بالا است.

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس در مطلب ارسالی روز چهارشنبه خود به نقل از سرهنگ “محسن عقیلی” در آبین تکریم و معارفه فرمانده پلیس فرودگاه های استان فارس افزود:  امنیت از نعمت های بزرگ خداوند است و این موضوع در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و خون پاک و مطهر شهدا در سطح جهان زبانزد است.
وی ادامه داد: پلیس فرودگاه در کنار سایر نیروهای انتظامی  برای ارتقای امنیت اقدامات خود را انجام می دهد و در موضوع امنیت خطوط هوایی که از اهمیت ویژه ای برخوردار است، فعالیت می‌کند.
وی اظهار داشت: اهمیت فرودگاه های ایران اسلامی نسبت به فرودگاه های سایر کشورها با توجه به توطئه های دشمنان ایران اسلامی بسیار بالا است.
فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این آیین ضمن تأکید بر استفاده مناسب از فرصت خدمت به مردم، گفت: خدمتگزاری خوب به مردم رضایت خداوند متعال و آرامش و آسایش مردم را به دنبال خواهد داشت.
سردار حبیبی افزود: همه کارکنان ناجا در جایگاه های مختلف مشغول انجام وظیفه و خدمت به مردم هستند و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.
در  این مراسم، سرهنگ ” رضا صفری” به عنوان فرمانده پلیس فرودگاه های استان فارس معرفی و از تلاش های سرهنگ “اسد زراعتگر” در مدت زمان خدمت در این جایگاه  قدردانی شد.

ثبت دیدگاه