• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

نگارخانه جم شیراز میزبان نمایشگاه نقاشی «آفرینش درخت» است

  • 29 شهریور 1400 - 10:55
نگارخانه جم شیراز میزبان نمایشگاه نقاشی «آفرینش درخت» است

نگارخانه جم شیراز میزبان نمایشگاه نقاشی از آثار فاطمه رستگارنیا با عنوان آفرینش درخت است؛ این نمایشگاه تا ۳۱ شهریورماه پذیرای علاقه‌مندان است.

فاطمه رستگارنیا هنرمند اهل استان فارس که آثارش را در این نمایشگاه در معرض دید قرار داده است، یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: با استفاده از تکنیک ترکیب مواد و کمک گرفتن از فضای تیره _ روشن و رمز آلود و با نشان دادن فضای مینیمال سعی کردم که تجربه ذهنی و حسی خود را با ذهنیتی آرام و ماندگار در آثارم به نمایش بگذارم و نام این مجموعه را هم آفرینش درخت گذاشتم.
وی با اشاره به این بیت که ” تمام راز هستی در دل بذری نهان است  دل هر ذره که بشکافیم در او راز جهان است “، گفت: هربار که به کودکی ام می رسم از دل هر ذره رُستن آغاز می کنم، آفرینش درختان گواهی دهنده تمام لحظه هایی است که برای زیستن تلاش کرده ام و زندگی را پاس داشته ام.
این هنرمند ادامه داد: سرچشمه این درختان به سفر درونی، مهر و محبتی که در درون خود کاشته ام و همراه شدن با پیرامونم، عناصر طبیعت و درخت انجامید.
علاقه مندان می‌توانند تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ از این نمایشگاه که در نگارخانه جم واقع در بلوار شهید آیت‌الله ربانی شیراز برگزار شده است، دیدن کنند. 

ثبت دیدگاه