• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نهضت زیرسازی و آسفالت معابر خاکی عملیاتی خواهد شد

  • 30 شهریور 1400 - 18:19
نهضت زیرسازی و آسفالت معابر خاکی عملیاتی خواهد شد

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز گفت: علاوه بر راه‌اندازی نهضت زیرسازی و آسفالت معابر خاکی، در لایحه متمم بودجه امسال و بودجه سالهای آتی ردیف اعتباری جداگانه‌ای با عنوان «زیرسازی و آسفالت معابر خاکی» پیش‌بینی خواهد شد.

علیرضا اسکندری با اشاره به اولویت بندی پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی شهرداری شیراز شامل حوزه معاونت فنی و عمرانی و شهرداری مناطق یازده گانه در پنج سطح اولویت بندی شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شهر شیراز، او ادامه داد: متناسب با اولویت‌های تعیین شده نسبت به تخصیص اعتبار مورد نیاز هر پروژه اقدام خواهد شد و براساس رویکردهای شورا درخصوص پروژه‌های جدید و آماده کلنگ زنی تصمیم گیری می‌گردد.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز به عنوان حوزه سیاستگذار خاطرنشان کرد: برای پروژه‌های عمرانی سال‌های آتی شهرداری شیراز ماموریت حوزه‌های مختلف درخصوص نیازسنجی، اولویت بندی و اجرای پروژه‌ها را بر اساس رویکردها و سیاستهای شورا تعیین خواهد شد.

اسکندری در خصوص بررسی مسائل مربوط به سامانه PMIS عنوان کرد: شهرداری مناطق پیشنهادات خود در خصوص سامانه PMIS را به معاونت برنامه ریزی ارائه خواهند داد تا درصورت لزوم در فرآیند سامانه اصلاحاتی انجام شود.

او با اشاره به درخواست پیمانکاران در خصوص بخشنامه نحوه جبران آثار ناشی از شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: موضوع شمولیت شهرداری در بخشنامه نحوه جبران آثار ناشی از شیوع بیماری کرونا با محوریت معاونت فنی و عمرانی در کمیته حقوقی شهرداری با حضور اداره کل حقوقی، معاونت مالی و اقتصادی، نمایندگان پیمانکاران شهرداری و سایر حوزه های مربوطه بررسی قرار خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه