• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

روز شکوفه‌ها آغازگر تحصیل ۹۰ هزار کلاس اولی فارس برگزار شد

  • 02 مهر 1400 - 14:33
روز شکوفه‌ها آغازگر تحصیل ۹۰ هزار کلاس اولی فارس برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس در آیین روز شکوفه‌ها که ویژه کلاس اولی‌هاست گفت:با پوشش تحصیلی خوبی که در استان صورت گرفت، ۹۰ هزار کلاس اولی در فارس سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ را آغاز می‌کنند.

فرهاد اسماعیلی پنجشنبه در این آیین در دبستان غنچه های ولایت ناحیه ۳ شیراز بیان کرد: در مناطق شهری و پرجمعیت مانند شیراز آموزش را غیر حضوری آغاز خواهیم کرد و در مناطق کم جمعیت روستایی و عشایری با تصمیم شورای مدرسه و در صورت آماده بودن شرایط کلاس ها می‌تواند به صورت حضوری هم برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: واکسیناسیون کلاس دوازدهمی ها از چند روز پیش آغاز شده است و از امروز واکسیناسیون کلاس یازدهمی را هم آغاز خواهیم کرد.
اسماعیلی گفت: بیش از ۹۵ درصد از معلمان فارس در ۲ دُز واکسینه شده اند و با واکسینه شدن کامل اولیا و دانش آموزان و با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا امیدوار به بازگشایی مدارس در ماه های آینده هستیم.
وی افزود: با تشکیل کارگروه های تخصصی، هدفمند و نظارت های متعدد زمینه آغاز سال تحصیلی با کیفیت را در سراسر استان فراهم کرده ایم و تمام مدارس فارس آماده شروع سال تحصیلی هستند.
رییس آموزش و پرورش ناحیه ۳ شیراز  نیز در این مراسم با بیان اینکه در سال جاری ۷۲ هزار دانش آموز در مدارس این ناحیه مشغول به تحصیل خواهند شد گفت : نزدیک به هفت هزار کلاس اولی در ناحیه ۳ شیراز سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.
محمد کماندار گفت: با برنامه ریزی های انجام شده شرایط خوبی برای دانش آموزان این ناحیه فراهم شده است و این اطمینان را به اولیا و خانواده ها می دهیم که فرزندانشان سال تحصیلی با کیفیتی را پشت سر خواهند گذاشت.

ثبت دیدگاه