• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

تعداد شاغلین در فارس نسبت به قبل از شیوع کرونا ۴ درصد رشد دارد

  • 04 مهر 1400 - 12:31
تعداد شاغلین در فارس نسبت به قبل از شیوع کرونا ۴ درصد رشد دارد

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه تامین اجتماعی ،در حال حاضر تعداد شاغلین این استان در مقایسه با روزهای نخست شیوع کرونا ۴ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایرنا، عبدالعظیم خادم حمزه روز شنبه در چهارمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان فارس افزود: براساس لیست بیمه تامین اجتماعی در اواخر سال ۹۸ و ابتدای شیوع کرونا حدود ۷۳۵ هزار نفر در سطح استان فارس مشغول به کار بوده اند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ادامه داد: در پی شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها و مشاغل با تعطیلی و در پی آن بیکاری کارگران و کارکنان این مجموعه ها مواجه شدند.

وی اضافه کرد: با تلاش‌های صورت گرفته برای احیای مشاغل از دست رفته به دلیل همه گیری کرونا طی ۱۹ ماه گذشته که از شیوع این بیماری می‌گذرد و براساس اطلاعات ثبت شده در سامانه تامین اجتماعی تا ظهر امروز شنبه سوم مهرماه ۱۴۰۰ بیش از ۷۷۰ هزار نفر در سطح این استان مشغول به کار هستند.

خادم حمزه اظهار داشت: براساس اطلاعات دقیق ثبت شده در تامین اجتماعی تعداد شاغلین این استان در حال حاضر در مقایسه با زمان قبل از شیوع کرونا ۴ درصد رشد داشته است.

وی در پایان عنوان کرد: این اطلاعات براساس آمار ثبت شده در تامین اجتماعی است و جدای از این ممکن است گروه زیادی در مجموعه یا بخشی مشغول به کار باشند که از بیمه بهرمند نیستند که این آمار در اطلاعات ثبت شده دخیل نبوده است.

ثبت دیدگاه