• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

۹ نفر در پرونده فساد شرکت عمران صدرای شیراز بازداشت شدند

  • 02 آبان 1400 - 15:02
۹ نفر در پرونده فساد شرکت عمران صدرای شیراز بازداشت شدند

معاون دادستان و سرپرست دادسرای جنایی شیراز گفت: روند تحقیقات پرونده فساد در شرکت عمران صدرا پس از دستگیری ۹ نفر از متهمان وارد مراحل جدید شد.

بنا بر مطلب ارسالی روز شنبه روابط عمومی دادگستری کل استان فارس، افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در پرونده شرکت عمران صدرا  ۹ تن از جمله سه مسئول و ۶ تن از مرتبطین با معاملات احضار و با قرار تأمین قانونی در بازداشت هستند؛ گفت: در ادامه تحقیقات و پس از بررسی اتهام تبانی های صورت گرفته در معاملات تحقیقات دادسرا وارد ابعاد جدیدی از جرائم از جمله ارتشاء شده است.


معاون دادستان شیراز با اشاره به اینکه تحقیقات در پرونده مذکور در شعبه ویژه دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز در حال تکمیل است و جوسازی افراد در فضای مجازی هیچ تأثیری در اراده مقام قضایی در رسیدگی قاطع به پرونده های فساد نخواهد داشت تصریح کرد: اعلام اسامی افراد مطابق قانون تا پیش از صدور و قطعیت حکم ممنوع است و افرادی که اقدام به انتشار اطلاعاتی از جمله ذکر اسامی در خصوص پرونده های قضایی می نمایند مطابق قانون مجرم شناخته می شوند.
این مقام قضایی خاطر نشان کرد: تلاش هدفمند برخی افراد در جهت حمایت از متهمان فساد تأمل برانگیز است و این موضوع نیز می تواند از سوی مقام قضایی مورد بررسی، تحقیق و پیگیری  قضایی قرار گیرد.
شهر جدید صدرا در ۲۰ کیلومتری شمال غربی شیراز واقع است.

ثبت دیدگاه