• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

ثبت‌نام ۲۰۰ هزار متقاضی خانه در فارس

  • 22 دی 1400 - 8:22
ثبت‌نام ۲۰۰ هزار متقاضی خانه در فارس

تاکنون بیش از ۲۰۰ هزار متقاضی از فارس در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کرده‌اند.

جعفر زاهدی با بیان اینکه فارس بعد از تهران و اصفهان، بیشترین تعداد ثبت‌نامی در طرح نهضت ملی مسکن را دارد، گفت: در این طرح برای احداث ۱۸۸ هزار واحد طی ۴ سال، نیاز به ۴۷۵۳ هکتار زمین با کاربری مسکونی است.

به گزارش ایسنا به نقل از راه و شهرسازی فارس، زاهدی با بیان اینکه تاکنون بیشتر از نصف زمین مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن در فارس تامین شده است، گفت: در این طرح تسهیلاتی برای متقاضیان با سود و مدت زمان بازپرداخت، در دهک‌های مختلف جمعیتی مشخص شده است.

زاهدی خاطرنشان کرد: در صورت تامین منابع مالی حمایتی اقساط تسهیلات نهضت ملی مسکن در نرخ های سود متفاوت برای دهک های متفاوت درآمدی خواهد بود.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: در شهر شیراز برای تسهیلات ۴۰۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۹ درصد برای دهک های ۴ و ۵ مبلغ اقساط بدون سود دوران مشارکت ۳ میلیون و هفتصد هزار تومان خواهد بود.

زاهدی خاطرنشان کرد که برای دهک های اول تا سوم بدون سود دوران مشارکت، مبلغ اقساط ماهیانه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

جعفر زاهدی اضافه کرد: در سایر شهرهای استان فارس برای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی برای دهک های ۴ و ۵ مبلغ اقساط بدون سود دوران مشارکت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و برای دهک های اول تا سوم ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برآورد شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس یادآور شد که رقم اقساط برای دهک ۱ و ۲ و ۳ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، ثبت نام مردان مجرد که ۲۳ سال را تمام کرده‌اند، از دوشنبه ۲۰ دی ماه آغاز شده و هنوز یک ماه از فرصت نام‌نویسی در طرح نهضت ملی مسکن، باقیمانده است.

ثبت دیدگاه