• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

کرونا بهانه خوبی برای لغو ملاقات مدیران شهرداری با مردم نیست

  • 22 دی 1400 - 16:23
کرونا بهانه خوبی برای لغو ملاقات مدیران شهرداری با مردم نیست

رئیس شورای شهر شیراز گفت: شرایط کرونایی محدودیت دارد، اما ممنوعیتی برای برگزاری دیدارهای مردمی وجود ندارد، لذا مدیران ستادی شهرداری دیدارهای مردمی را با بهانه کرونا لغو نکنند.

مهدی طاهری که در خصوص چرائی لغو دیدار مردمی برخی مدیران شهرداری شیراز، توضیح می‌داد، افزود: می‌توان زمان، تعداد مراجعان و فاصله‌گذاری را مدیریت کرد تا مشکلی ایجاد نشود اما دیدارها باید برگزار شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای شهر شیراز، طاهری با اشاره به برگزاری میز خدمت در شورا افزود: تمایلی به ایجاد شرایط عدم رعایت فاصله نداریم اما مردم گرفتاری زیادی دارند و زمانی که شرایط ایجاد می‌شود فضا شلوغ می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه برگزار نشدن دیدارهای بین مردم و مسئولان شهرداری جای سئوال دارد، افزود: برای پیگیری این موضوع در قالب استعلام اقدام شده مبنی بر اینکه برنامه دیدارهای عمومی شهردار شیراز و دیگر مسئولان برگزار شود.

طاهری با بیان اینکه تاکید مقام معظم رهبری به دولت آقای رئیسی و جریان انقلاب اسلامی این بوده که مردمی باشند، عنوان کرد: مطالبه مردم از مسئولان این است که حرفشان را بشنوند، اگر بتوانیم کاری انجام دهیم اگر امکانش نیز نیست صادقانه به مردم بگوییم.

ثبت دیدگاه