• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

امدادرسانی به ۳۰۰۰ حادثه دیده سیل و کولاک در فارس

  • 28 دی 1400 - 8:46
امدادرسانی به ۳۰۰۰ حادثه دیده سیل و کولاک در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس اعلام کرد که نیروهای امدادی این جمعیت طی ۷۲ ساعت گذشته به بیش از ۳۰۰۰حادثه دیده ناشی از وقوع سیل، آبگرفتگی، بارش برف و کولاک در این استان امدادرسانی کردند.

حسین درویشی دوشنبه ۲۷ دی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با شروع فعالیت سامانه بارشی جدید طی ۷۲ ساعت گذشته در ۱۱ شهرستان فارس، وقوع سیل، آبگرفتگی، بارش شدید برف و کولاک گزارش شده است، افزود: نیروهای امدادی و تخصصی جمعیت هلال احمر فارس با حضور به موقع در مناطق آسیب دیده ناشی از سیل و کولاک به ۳۲۵۹ نفر حادثه دیده امدادرسانی کردند.

او از حضور ۱۳۲ نیروی عملیاتی فعال در این حوادث خبر داد و افزود: ۳۴ تیم تخصصی امداد و نجات در سیلاب و کولاک همراه با ۳۲ دستگاه خودروی عملیاتی کمک دار در مناطق مختلف کوهستانی و سیلابی استان اقدام به امدادرسانی به ۷۰۴ خانوار کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس همچنین اظهار کرد: ۴۴۱ دستگاه خودرو نیز طی این مدت از خدمات امدادی هلال احمر فارس در محورهای کوهستانی بهره برده‌اند.

درویشی یادآور شد: توزیع اقلام زیستی و غذایی نظیر پتو، نایلون پوششی، موکت، چادر ، والور و بسته غذایی در مناطق سیل زده استان نیز توسط هلال احمر فارس انجام شد.

ثبت دیدگاه