• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سیل به ۱۳۵ خانوار مددجوی بهزیستی فارس خسارت زد

  • 28 دی 1400 - 10:46
سیل به ۱۳۵ خانوار مددجوی بهزیستی فارس خسارت زد

مدیر کل بهزیستی استان فارس اعلام کرد که به دنبال بارندگی‌های دی ماه و جاری شدن سیل و سیلاب، خساراتی به ۱۳۵ خانوار تحت پوشش این سازمان در شهرستان‌های جنوبی استان وارد شده است.

سید محمدصادق کشفی‌نژاد دوشنبه ۲۷ دی در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده لارستان به خبرنگاران گفت: در پی وقوع بارندگی و سیل در بخش بیرم لارستان تعداد ۳۷ خانوار از مددجویان دچار خسارت شده‌اند.

او افزود: در بخش چاهورز لامرد نیز ۹۸ خانواده تحت پوشش گرفتار خسارت ناشی از سیل هفته گذشته شدتذ.

مدیرکل بهزیستی فارس در ادامه با بیان اینکه اکثر خسارت‌ها مربوط به خانه‌های خشتی، گلی و آبگرفتگی منازل بوده است، عنوان کرد: آسیب‌ها شامل؛ نشست سقف خانه، کف اتاق ساختمان‌ها، خرابی دیوار حیاط خانه و خسارت به وسایل برقی، ضروری و مصرفی مددجویان می‌شود.

کشفی‌نژاد اظهار کرد: عمق خسارت‌ها بالا گزارش و ارزیابی شده اما دغدغه بهزیستی و دستگاه‌های مسئول تسریع امدادرسانی و جبران خسارت‌ها است.

او خاطرنشان کرد که تمام تلاش و مساعدت خود را برای تسکین آلام مردم و مددجویان سیل زده تحت پوشش به کار خواهیم بست.

مدیرکل بهزیستی فارس بیان کرد: در بازدیدهای قبلی لیست مددجویان آسیب‌دیده توسط تیم‌های محب و تیم‌های مددکاری بهزیستی تهیه شده و از تمام ظرفیت‌های قانونی و اجرایی خود برای کاهش دردهای مردم سیل زده استفاده می‌کنیم.

کشفی‌نژاد با ابراز همدلی با مردم سیل زده جنوب استان و مددجویان آسیب دیده پای صحبت آنهذ نشست و ابراز امیدواری کرد که با همکاری، هماهنگی و پای کار بودن همه ارگان‌های درگیر منازل مددجویان به زودی بازسازی شود.

ثبت دیدگاه