• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

سارق مامورنما در شیراز دستگیر شد

  • 09 بهمن 1400 - 18:41
سارق مامورنما در شیراز دستگیر شد

فرمانده انتظامی فارس از دستگیری سارق مامورنمای حرفه‌ای و اعتراف او به ارتکاب ۷۰ فقره سرقت دوچرخه در شهرستان شیراز خبر داد. 

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در پارکینگ منازل مسکونی در شیراز، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس فارس، افزود: ماموران انتظامی کلانتری “۱۷ قدمگاه” شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تحقیق از شکات مطلع شدند که سارق تحت عنوان مامور ادارات مختلف زنگ درب منازل را ‌زده و پس از وارد شدن به پارکینگ و همچنین حیاطخانه‌های مسکونی اقدام به سرقت دوچرخه می‌کرده است.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و موفق شدند در این خصوص یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند.

این مقام ارشد انتظامی در فارس با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به ۷۰ فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد، گفت: در این خصوص یک نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شد.

حبیبی با اشاره به اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مراجعه افرادی تحت عنوان مامور ادارات مختلف، کارت شناسایی آنان را رویت و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک آن را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ گزارش دهند.

ثبت دیدگاه