• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

حریف نفت ایران فردا از بین سه تیم عربی مشخص می‌شود

  • 27 خرداد 1394 - 15:37
حریف نفت ایران فردا از بین سه تیم عربی مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه‌ریزی کمیته برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۵، هشت تیم صعود کننده از مرحله یک‌هشتم نهایی شامل ۴ تیم از منطقه غرب آسیا و ۴ تیم از منطقه شرق آسیا به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، حریفان خود در این مرحله از جام را طی مراسم قرعه کشی که در مالزی برگزار می‌شود، خواهند شناخت.
در منطقه غرب آسیا تیم‌های نفت ایران، الاهلی امارات، الهلال عربستان و لخویا قطر به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیدند و تیم‌های کاشیو ریسول و گامبا اوزاکا از ژاپن، گوانگژو از چین و جئونبوک هیوندای کره‌جنوبی در منطقه شرق آسیا به این مرحله از جام صعود کرده‌اند.

در این قرعه کشی هیچ سیدبندی وجود نداشته و دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. همچنین چهار تیمی که در ابتدا قرعه آنها اعلام می‌شود، میزبان دیدار رفت بوده و چهار تیم بعدی میزبان دیدار برگشت هستند.
مسابقات مرحله نیمه نهایی و نهایی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نیز به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و برندگان مرحله نیمه نهایی غرب آسیا میزبان دیدار رفت فینال خواهند بود. برندگان نیمه نهایی شرق آسیا میزبان دیدار برگشت هستند.

ثبت دیدگاه