• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

افشارزاده فعلا مدیرعامل می‌ماند/ گزینه مربیگری استقلال خارجی است

  • 27 خرداد 1394 - 15:42
افشارزاده فعلا مدیرعامل می‌ماند/ گزینه مربیگری استقلال خارجی است

عباس کردنوری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ونشستی که امروز در وزارت ورزش با هدف بررسی اوضاع استقلال برگزار شد گفت: امروز تنها جلسه معارفه بود و حرف خاصی در خصوص سایر مسائل استقلال زده نشد.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که نفر آخر هیات مدیره چه زمانی معرفی خواهد شد، افزود: آخرین نفری که قرار است عضو هیات مدیره استقلال شود پس از بررسی های لازم طی روزهای آینده مشخص و معرفی خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آخرین عضو هیات مدیره از پیشکسوتان استقلال خواهد بود یا خیر؟، عنوان کرد: از پیشکسوتان استقلال کسی در هیات مدیره نخواهد بود و قرار است وزارت ورزش ظرف چند روز آینده عضو جدید را معرفی کند.
کردنوری در خصوص علیرضا منصوریان نیز توضیح داد و به خبرنگار مهر گفت: ما تا پایان وقت امروز منتظر منصوریان خواهیم بود اما با توجه به اینکه مسئولین نفت علاقه ای ندارند که او را به استقلال بدهند، به احتمال زیاد او در نفت باقی خواهد ماند و به استقلال نخواهد آمد. بنابراین ما تلاش می کنیم تا هر چه زودتر سرمربی جدید را معرفی کنیم تا از کورس رقابت با سایر تیم ها عقب نمانیم.
عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که امیر قلعه نویی به استقلال بازگردد یا خیر؟ گفت: هیچ صحبتی در این خصوص در هیات مدیره انجام نگرفته و بعید می دانم قلعه‌نویی به استقلال بازگردد.

وی در پاسخ به این سوال که هیات مدیره بیشتر به دنبال گزینه خارجی است یا داخلی؟ خاطرنشان کرد: گزینه اصلی ما مربی خارجی است البته مربی که از دانش بالایی برخوردار باشد و بتواند به استقلال کمک کند، اما اگر نتوانیم یک مربی خارجی خوب برای استقلال پیدا کنیم قطعا به دنبال گزینه داخلی خواهیم رفت.

کردنوری در خصوص وضعیت فیروز کریمی و پرویز مظلومی برای سرمربیگری استقلال نیز گفت: این دو هم گزینه های هیات مدیره هستند اما باید ببینیم در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
عضو هیات مدیره استقلال در خصوص تعیین مدیرعامل باشگاه نیز عنوان کرد: با افشارزاده صحبت کردیم و از او خواستیم با توجه به شناختی که از وضعیت کنونی استقلال دارد تا پایان فصل نقل و انتقالات کنار ما باشد زیرا او بخاطر پستی که در وزارت ورزش دارد با مشغله فراوان کاری دست به گریبان است.

کردنوری در پایان و در خصوص اینکه گفته شده است علی نظری جویباری برای فصل نقل و انتقالات به استقلال بازخواهد گشت گفت: چنین چیزی صحت ندارد و صحبتی در خصوص بازگشت جویباری به استقلال به میان نیامده است.

ثبت دیدگاه