• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بازیکنان انتصابی تیم ملی تنیس روی میز معرفی شدند

  • 27 خرداد 1394 - 15:44
بازیکنان انتصابی تیم ملی تنیس روی میز معرفی شدند

به گزارش خبرنگار مهر، نشست کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز به منظور بررسی گزینه‌های پیشنهادی برای مشخص کردن بازیکن انتصابی تیم ملی برگزار شد. در این جلسه و پیش از معرفی بازیکن انتصابی، مصوب شد که تیم ملی به جای چهار بازیکن با پنج بازیکن در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند.

بر همین اساس و با توجه به اینکه طبق برنامه مصوب فدراسیون، روز گذشته و در پایان مسابقات انتخابی تیم ملی، سه بازیکن برتر رده‌بندی (مجموع دسته برتر و انتخابی) در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند، بنا به پیشنهاد سرمربی و تایید کمیته فنی مصوب شد که نفرات چهارم و پنجم این رده‌بندی یعنی پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق‌پسند در ترکیب تیم ملی قرار بگیرند.
بدین ترتیب تیم ملی تنیس روی میز با ترکیب نیما و نوشاد عالمیان، افشین نوروزی، پوریا عمرانی و محمدرضا اخلاق پسند (نفرات اول تا پنجم رده‌بندی مجموع دسته برتر و انتخابی تیم ملی) در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت می‌کند. این مسابقات مهرماه در تایلندبرگزار می‌شود.

البته در نشست کمیته فنی مصوب شد که میعاد لطفی در تورنمنت‌هایی که تیم ملی تنیس روی میز پیش از مسابقات قهرمانی آسیا در آنها شرکت می‌کند، دیگر ملی‌پوشان را همراهی کند.

ثبت دیدگاه