• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

بارش پراکنده در شمال غرب و جنوب شرق کشور/تداوم گرد و غبار درتهران

  • 27 خرداد 1394 - 17:02
بارش پراکنده در شمال غرب و جنوب شرق کشور/تداوم گرد و غبار درتهران

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی در دو روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط شمال غرب کشور و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار موقتی باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
به گفته وی، این وضعیت به طور خفیف تر در سواحل شمالی نیز رخ خواهد داد.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز جمعه بارندگی در جنوب شرق و شرق کشور پیش بینی می شود. همچنین در دو روز آینده در برخی نقاط استان های اصفهان، مرکزی، قم، البرز، تهران و سمنان وزش باد و در پاره ای نقاط گرد و خاک پیش بینی می شود.

وظیفه تصریح کرد: چهارشنبه شدت بارش در آذربایجان غربی و پنج شنبه آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و جنوب سیستان و بلوچستان است.
وی با بیان اینکه جمعه شرق خلیج فارس مواج خواهد بود افزود:  از جمعه تا اواسط هفته آینده برای شرق و جنوب شرق کشور باد و گرد و خاک پیش بینی می شود.
وظیفه یادآور شد: فردا آسمان تهران صاف در پاره ای نقاط همراه با غبار محلی و گاهی باد و گرد و خاک و در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر است. بیشینه و کمینه دمای پایتخت همانند امروز برابر ۳۶ و ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

ثبت دیدگاه