• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

شورا بودجه ای برای تکمیل مصلی مصوب نکرده است

  • 27 خرداد 1394 - 17:31
شورا بودجه ای برای تکمیل مصلی مصوب نکرده است

مهدی چمران در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص تاکید مدیران مصلی بر عدم واگذاری این پروژه به شهرداری تهران، گفت: این موضوع در شورا مطرح نشده، تنها یک بار مدیران شهرداری در شورا اعلام کردند که شهرداری برای اتمام پروژه اعلام آمادگی کرده و مسئولان آنجا نیز استقبال کرده اند. بعد از آن چه مسائل دیگری مطرح شده که مواضع تغییر کرده است، من در جریان آن نیستم.

وی در پاسخ به این پرسش که در زمان تصویب بودجه سال ۹۴، بودجه ای برای پروژه مصلی پیش بینی شده است یا نه، گفت: بودجه ای برای اتمام پروژه مصلی به تصویب نرسیده، تنها بودجه ای که برای مصلی است برای تملک بخش جنوبی محراب است که با بخش دیگری تهاتر شده و اعتبار برای تملک تامین شود اما برای کل مصلی ما پیش بینی اعتبار نکرده ایم.
روز گذشته محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه ساخت پروژه مصلی در اختیار این وزارتخانه است، گفت: شهرداری قرار بود بخش هایی از این پروژه را انجام دهد که از جمله آزادسازی زمین در حدفاصل خیابان پاکستان تا مدرس و ساخت پل ارتباطی بزرگ پیاده رو بین پارک سوار بیهقی و مصلی بود که به نظر می رسد الان هم به دنبال اجرای این پروژه ها است.

ثبت دیدگاه