• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مجلس امروز پاسخ کنگره امریکا و اوباما را داد

  • 27 خرداد 1394 - 18:44
مجلس امروز پاسخ کنگره امریکا و اوباما را داد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در تذکر شفاهی، با اشاره به تشییع پرشور و شکوهمند شهدای گمنام و و غواصان صف شکن توسط مردم تهران در روز گذشته اظهار داشت: درود بیکران ما بر شهدای انقلاب اسلامی و غواصان دست بسته ای است که با مجاهدت خود درس غیرتمندی خود را به ما مسئولان دادند.
وی با مخاطب قرار دادن تیم مذاکره هسته ای و تاکید بر لزوم توجه به دشمنی ها و بدعهدی های آمریکا تصریح کرد: دیروز مردم درس عزت خواهی و اصرار بر ذلت ناپذیری را اعلام کردند و امروز نیز مجلس با مصوبه خود، به وظیفه اش عمل کرد و پاسخ کنگره و رئیس جمهور زیاده خواه آمریکا را داد.
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: حالا منتظریم که تیم مذاکره کننده کشورمان این پیام را به طرف مقابل منتقل و به خوبی از عزت و منافع ملی و داشته های ملت ایران صیانت کند.
موسسه تنظیم و نشر آثار امام سیاسی برخورد می کند
زاکاتی در ادامه با بیان اینکه امروز مسئله تحریف اندیشه و سیره نورانی امام(ره) مسئله ای جدی است، اظهار داشت: بر موسسه تنظیم و نشر آثار امام است که از سیره عملی امام پاسداری کند.
وی ادامه داد:  با آنچه مواجهیم برخورد سیاسی و قرار گرفتن در دسته بندی هایی است که امام همیشه فراتر از آن بوده اند.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: بانیان صیانت از اندیشه امام، خودشان را در تراز اندیشه امام قرار دهند و درگیر دسته بندی های سیاسی نشوند.

ثبت دیدگاه