• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

پیام‌های شهدا و مردم برای تیم مذاکره‌کننده و دولت

  • 27 خرداد 1394 - 18:47
پیام‌های شهدا و مردم برای تیم مذاکره‌کننده و دولت

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را بر عهده داشت، گفت: دیروز در آسمان ایران اسلامی دو فریاد بلند طنین‌انداز شد؛ فریاد شهدای عالیقدر غواص که با دست‌های بسته، قامت‌های استوار، صبر، شجاعت و ایثار حیرت‌آفرین خویش، برگ‌های زرین دفاع مقدس را خلق کردند و حماسه ماندگار انقلاب اسلامی را بر دنیای اسلام، فریاد نمودند.
نماینده مردم تهران افزود: شهدای عالیقدری که فریاد خود را به گوش جهانیان رساندند، درست در دقایقی که انقلاب و ملت بزرگ به حضور اقتدارآفرین آنان نیازی دیگر داشت، حضور یافتند و بر عزت، اقتدار و پایداری ملت بزرگ ایران افزودند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردان سلحشوری که تربیت‌یافتگان مکتب رمضان و مکتب امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (ع) بودند و در سایه قرآن با مکتب اهل‌بیت درس مردانگی، شجاعت و ایثار آموختند و نه تنها از جغرافیای ایران که از جغرافیایی اسلام و آزادگی دفاع کردند و خون‌های پاک خود را تقدیم نمودند.

ابوترابی‌فرد اظهار داشت: مردان بزرگی که ناجوانمردی‌های مدعیان حقوق بشر را بعد از دهها سال از شهادت خویش در بام جهان فریاد نمودند.

وی فریاد دوم دیروز را فریاد ملت مسلمان ایران به ویژه مردم تهران خواند و گفت: ملت ایران آمدند تا اعلام کنند که پای آرمان‌های شهدا که در فرمایشات رهبری انقلاب تجلی یافته است، ایستاده اند و در راه پاسداری از آرمان‌های انقلاب که شهدا پرچم‌های برافراشته آن هستند، آماده ایستادگی و مقاومت‌اند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت ایران آماده ایثار و استقامتند.

ابوترابی‌فرد اظهار داشت: ملت بزرگ تهران دیروز فریاد نمودند که در برابر زیاده‌خواهی نظام سلطه با همه قدرت و قامتی استوار، ایستاده‌اند.
وی ادامه داد: این شهدا آمدند تا به نمایندگان ایران در مذاکرات بگویند با شجاعت و اقتدار از همه سرمایه ملت ایران دفاع کنید و در برابر زیاده‌خواهی نظام سلطه، کمترین ضعف و سستی را نشان ندهید.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این شهدا آمدند تا به همه دولتمردان بگویند در راه شهدا ثابت قدم باشید، ما با همه توان در کنار شما ایستاده‌ایم.

وی ابراز امیدواری کرد که این پیام را آن‌گونه که باید از شهیدان و از وارثان هوشمند، بصیر و فداکار دریافت بنماییم و در مسیر نورانی آنان با صلابت و استقامت و با بالاترین سطح همدلی و همزبانی، ایستادگی بنماییم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با فریادهای «مرگ بر آمریکای» خود، از اظهارات ابوترابی‌فرد حمایت کرده و آن را تائید کردند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: آمریکا و اعضای ۱+۵ بدانند ما از تحریم‌ها در راه رسیدن به بالاترین سطح وحدت ملی و انسجام اسلامی بهره گرفتیم. ما با همه فشارهایی که بر ملت عزیز خصوصا طبقات ضعیف جامعه، شما به ناحق تحمیل نمودید، برای خلق دانش و تبدیل دانش به فناوری و حرکت به سمت اقتصاد مبتنی بر تولید و مدیریت عالمانه مصرف، بهره گرفتیم.

ثبت دیدگاه