• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

یک مقام دولتی با اشاره به دروغ‌پردازی‌ها درباره مهمانی همسر روحانی: اخلاق در جامعه ما در حال سقوط است

  • 07 اردیبهشت 1393 - 0:05
یک مقام دولتی با اشاره به دروغ‌پردازی‌ها درباره مهمانی همسر روحانی: اخلاق در جامعه ما در حال سقوط است

 ایلنا: حجت‌الاسلام اکرمی، رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری و مشاور عالی وزیر کشور با اشاره به هجمه‌های صورت گرفته نسبت به جشنی که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) توسط همسر رئیس جمهور برگزار شد، گفت: من دراین مورد تحقیق کرده‌ام، اینکه عده‌ای برخی مطالب را بدون تحقیق و بررسی صرف اینکه در یک سایت یا رسانه ‌آمده مسلّم می‌گیرند و نسبت به آن عکس‌العمل نشان می‌دهند، یک آفت و آسیب بزرگ برای ما محسوب می‌شود.

اکرمی با بیان اینکه توصیف‌های عنوان شده در خصوص جشن مورد نظر با یکدیگر متفاوت است، گفت: برخی مدعی شدند که در این جشن ۳۰۰ نفره به هر فردی ۵ سکه داده شده اما پس از بررسی می‌بینیم که به ۴ یا ۵ خیّر زن در بخش درمانی و خدماتی ۳ سکه داده شده است.

وی ادامه داد:عده‌ای نیز ایراد گرفته‌اند که چرا این جشن در سعدآباد برگزار شده در حالیکه در کشور ما به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) همزمان در حرم امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) و برخی مساجد نیز جشن به‌پا بود. همسر رئیس جمهور هم در راستای همین جشن‌ها در یک ساختمانی که متعلق به نظام است، چنین جشنی را برگزار کرده و این جایی برای ایراد ندارد.

اکرمی با اشاره به اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته در این مراسم به جز تلاوت قرآن و بحث پیرامون حضرت فاطمه(س) و خواندن سرود بحث دیگری مطرح نبوده، یادآور شد: متاسفانه برخی از همین افراد عنوان می‌کنند که اگر چیز خاصی در این مراسم نبوده فیلم را برای بررسی به ما بدهید در حالیکه چرا باید فیلم یک مراسم ۱۵۰ نفره زنانه که در آن بحث فردی نیز مطرح نبوده منتشر شود.

وی با تاکید بر اینکه بیان چنین اظهاراتی آن هم در خصوص جشن میلاد حضرت زهرا(س) نشان می‌دهد که اخلاق در جامعه ما در حال سقوط است، گفت: اگر هم خلافی رخ داده باشد باید آن را پیشگیری و اصلاح کنیم، جای تاسف دارد که بخواهیم از تربیون مجلس که نهادی در راس امور است، چنین اظهاراتی را مطرح کنیم.

ثبت دیدگاه