• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

معاون پارلمانی روحانی: برخی از سایت‌ها مانند بوق شیطان می‌مانند

  • 27 اردیبهشت 1393 - 0:02
معاون پارلمانی روحانی: برخی از سایت‌ها مانند بوق شیطان می‌مانند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب: حجت الاسلام مجید انصاری، معاون پارلمانی رئیس جمهور نخستین اقدام دولت را پرهیز از همه حاشیه سازی‌ها برای بسیج امکانات برای خدمت به مردم عنوان کرد و ادامه داد: دولت با توجه به محدودیت‌های مالی تلاش کرده است تا بودجه عمرانی را افزایش دهد.

وی اعلام کرد: با توجه به محدودیت‌های مالی شدید، دولت ناگزیر به اصلاح بودجه پارسال شد که نزدیک به ۷۰ هزار میلیارد تومان با کسری روبرو بود و تلاش کرد تا اعتبارات عمرانی کشور از ۱۳ هزار به ۲۳ هزار میلیارد تومان برساند.

انصاری تورم و بیکاری را مشکل اساسی ایران برشمرد و تصریح کرد: دولت باید بتواند با توانمند کردن فقرا، جامعه را به مرزی برساند تا افراد بتوانند درآمد مکفی داشته باشند.

وی در خصوص درآمد حاصل از یارانه‌ها خاطرنشان کرد: دولت در گام نخست با توجه به این درآمد بسته حمایتی از سلامت را تعریف کرد که حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به این بخش اختصاص پیدا کرده و توجه به این بخش ادامه خواهد داشت.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با تاکید بر اینکه بیمه سلامت به صورت رایگان برای افراد فاقد بیمه طراحی شده است، افزود: باید تمامی افراد دارای بیمه درمانی باشند و در این راستا تاکنون ۳ میلیون نفر برای بیمه سلامت ثبت نام کردند.

انصاری با توجه به توسعه فضای مجازی تاکید کرد: برخی از سایت‌ها به مانند بوق شیطان می‌مانند و با تهمت قصد انحراف افکار عمومی را دارند که در این میان با ذکر منبع تکلیف را از گردن خود ساقط می‌کنند ولی ذکر منبع هیچ تکلیفی را ساقط نمی‌کند.

وی یادآور شد: برخی از سایت‌ها به دروغ عنوان می‌کنند که در روز میلاد حضرت زهرا (س) در میهمانی همسر رئیس جمهور به هر شخص ۵ سکه داده‌اند و این در حالی است که در تجلیل از بانوان خیر به آنان یک سکه اعطا شد و در حاشیه این مراسم لباس فاخر و ملی ایرانی به نمایش درآمده بود ولی برخی از سایت‌ها به دروغ به حاشیه‌سازی پرداختند.

ثبت دیدگاه