• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

نامه کرباسچی به ضرغامی، رئیس صدا و سیما:‌ شگفتا از دروغ‌گویی

  • 04 خرداد 1393 - 0:02
نامه کرباسچی به ضرغامی، رئیس صدا و سیما:‌ شگفتا از دروغ‌گویی

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزارن در نامه ای به ضرغامی به اظهارات کوثری در برنامه شناسنامه واکنش نشان داد.

 به گزارش ایسنا، متن این نامه به شزح ذیل است

 به نام خدا

 جناب اقای مهندس ضرغامی ،ریاست سازمان صدا و سیما

 سلام علیکم

 گرچه از ملی بودن آن رسانه مدت‌هاست ناامیدم، اما در این روزگار امید هنوز آرزو دارم که اگر به جایگاه ملی رسانه اعتقاد ندارید، از لحاظ شرعی و قانونی این جوابیه را در سیما پخش کنید:

 روز دوم خرداد در سیما سردار کوثری در گفت‌وگویی مواردی کذب را به بنده نسبت دادند که می‌تواند محل شکایت باشد.از جمله گفته اند که من در مقام رییس ستاد جناب آقای کروبی به ایشان خیانت کرده، در دانشگاهی یا جایی دیگر گفته ام و ملت را به رای دادن به مهندس موسوی تشویق کرده ام. وهمین علت کاهش رای آقای کروبی ازچند میلیون سال ۸۴به چند صد هزار سال۸۸شده است.چون من از قبل ماموریت داشته ام که این نقش را در ستاد آقای کروبی بازی کنم.

 شگفتا از این دروغ گویی و تحلیل ناصواب!!!

 اولا که آقای کروبی قبل از مهندس موسوی نامزد انتخابات ۸۸شده بودند و من قبل ازحتی تصمیم جناب آقای مهندس موسوی به کاندیداتوری به ستاد آقای کروبی رفتم ودعوت ایشان را قبول کردم. منطقا و از لحاظ زمانی من نمی‌توانستم واجد ماموریت از جانب نامزد محتملی باشم که هنوز وارد انتخابات نشده بود.

 ثانیا من هرگز چنین حرفی نزده‌ام و بنا به قاعده البینه علی المدعی…آقای کوثری باید سند اقامه کنند و صدا و سیما در برابر نشر اکاذیب پاسخگو باشد.

 ظاهرا رسانه‌های راستگوی!! جناح راست افراطی آن اندازه در این باره دروغ گفته اند که خودشان هم باور کرده اند و شاید به پیروی از منطق گوبلز ان قدر یک دروغ را تکرار می‌کنند تا همه باور کنند، اما حتی گوبلز هم این قدر زود باور نبود که دروغ های خودش را باور کند…

 البته بنده حداقل یکبار در جواب آقای محمد رضا باهنر این دروغ ها را تکذیب کرده بودم و گفتم که چگونه رسانه‌های امنیتی این دروغ ها را جعل می‌کنند و ایشان دم فروبستند و بینه‌ای اقامه نکردند و به نوعی هم عذرخواهی کردندکه خوب است شما به همان جواب التفات کنید.بنده و دوستانم همچون اصولگرایان نیستیم که از گزینه خود در انتخابات ۸۸شرمسار باشیم و آقای احمدی نژاد را انتخابی انحرافی بخوانیم و انتخابمان را انکار کنیم .و هنوز همچون گذشته از انتخاب ۸۸خود دفاع میکنیم و با وجود میل اجماع درجبهه اصلاحات، در انتخابات دور قبل تا لحظه آخر و پس از ان مدافع جناب آقای کروبی بودیم .در مقام تحلیل هم عرض می‌کنم که لازم نیست برای علت عدد آرای آقای کروبی در سال ۸۸به ایشان تحلیل‌های غیر واقعی بدهیم،گذشته از جمع بندی شخصی خود ایشان که در رفتارشان نسبت به دوستان شما مشهود است کافی است یک بار منصفانه و واقع بینانه به واکنش مردم فکر کنیم ان گاه علت واقعی را خواهیم یافت.گناه خود را به پای دیگران ننویسید!

 والسلام، غلامحسین کرباسچی

ثبت دیدگاه