• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: فرد عزل شده در دانشگاه آزاد، مشاور بنده نبوده و نیست

  • 04 خرداد 1393 - 0:01
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی: فرد عزل شده در دانشگاه آزاد، مشاور بنده نبوده و نیست

ایرنا: در حاشیه جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از پایان سخنان آیت الله هاشمی رفسنجانی، محمد حسین صفارهرندی یکی از اعضای مجمع، در سخنان کوتاهی خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: نقش حضرت عالی به عنوان فرمانده دوران دفاع مقدس برجسته و ماندگار است و در واقع ما باید در وهله اوّل، پیروزی های دفاع مقدس را به شما تبریک بگوییم.

وی افزود: خرداد ماه با نام و یاد امام راحل گره خورده است و جناب عالی هم بحق به نقش برجسته امام(ره) در همه مراحل انقلاب و دوران دفاع مقدس تأکید داشتید.

صفارهرندی ادامه داد: متأسفانه اخیراً نام فردی هتّاک در انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد که خوشبختانه پس از بررسی ها در این دانشگاه، وی عزل شد ولی گفته می شود که نامبرده هنوز هم مشاور رسانه ای در مجمع تشخیص است که البته ما بعید می دانیم. خوب است جناب عالی این موضوع را تکذیب کنید.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به این اظهارات، ضمن تشکر از صفارهرندی گفت: خوب شد این موضوع مطرح شد. وی در دوران ریاست جمهوری بنده بدون هیچ سابقه سوئی مدتی در اواخر دوره با معاونت اجرایی ریاست جمهوری همکاری انتشاراتی داشت که البته بنده هم حکم نداده بودم. بعد از پایان آن دوره وی منفصل و مدتها از وی بی خبر بودیم تا اینکه اخیراً با مراجعه به رییس دفتر اینجانب و اعلام آمادگی برای همکاری و خدمت به نظام، بدون اطلاع از سوابق چند سال گذشته وی، در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به کار شد که بلافاصله پس از افشای مقاله هتّاکانه، از مسوولیت چند روزه خود عزل شد و در دفتر هم من حکم نداده بودم و مشاور بنده هم نبود، و در دفتر بنده هیچ گونه مسؤولیتی ندارد.

ثبت دیدگاه