• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

نماینده ولی فقیه در سپاه: برخی اخبار خبرگزاری‌ها و رسانه‌های وابسته به سپاه دقت لازم را ندارد

  • 21 خرداد 1393 - 0:01
نماینده ولی فقیه در سپاه: برخی اخبار خبرگزاری‌ها و رسانه‌های وابسته به سپاه دقت لازم را ندارد

خبرگزاری ایسنا: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان این‌که رییس‌جمهور از نقد منصفانه حمایت کرده است، گفت: با این وجود برخی اخبار توسط خبرگزاری‌ها و رسانه‌های وابسته به سپاه بیان می‌شود که دقت لازم را ندارد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی با اشاره به این‌که هیچ کس مخالف نقد نیست و اصولا نقد برای آسیب‌شناسی و اصلاح است، اظهار کرد: آنچه سرلشکر فیروزآبادی مطرح کرد، درباره این بود که چرا برخی رسانه‌هایی که منتسب به نیروهای مسلح هستند، در انتقال خبر خود دقت لازم را ندارند.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: به هر حال برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها منتسب به سپاه هستند و انتظار می‌رود که خبرگزاری فارس و دیگر خبرگزاری‌ها در بیان خبر جامعیت داشته باشند، زیرا گاهی برخی اخبار بدون دقت و ملاحظه روی آنتن می‌رود.

 سعیدی همچنین با اشاره به این‌که سرلشکری فیروزآبادی مطرح کرد که باید اخبار با دقت بیان شود، افزود: در خبررسانی سرعت بسیار مهم است، اما نباید در لابه‌لای سرعت زیاد غفلتی انجام شود زیرا این امر زیبنده نیروهای مسلح نیست و نباید با این اعمال هزینه‌های بی‌خودی ایجاد کرد. در واقع باید به گونه‌ای عمل کرد که دولت احساس کند که رسانه‌ها دلسوز هستند.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران همچنین درباره ویدئویی از سرلشکر جعفری فرمانده سپاه درباره انتخابات ۸۸، اظهار کرد: بالاخره هر کسی از هر صحبتی می‌تواند برداشتی کند که با ذهن گوینده متفاوت است. من فکر می‌کنم پرداختن به این موضوع ضرورتی ندارد. من صحبت‌های ایشان را ندیدم تا منظورش را بفهم. بریدن قبل و بعد کلام نمی‌تواند مفهوم گوینده را برساند.

ثبت دیدگاه