• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حضور فرماندار انار در جمع بسیجیان گردان الزهرا(س) پایگاه کوثر

  • 02 شهریور 1393 - 0:03
حضور فرماندار انار در جمع بسیجیان گردان الزهرا(س) پایگاه کوثر

به گزارش سایت فرمانداری شهرستان انار، ۳۱مرداد مهندس خادمی فرماندار انار در میان بسیجیان گردان الزهرا(س) پایگاه کوثر شهرستان انار حضور یافت. مهندس خادمی در این مراسم با تشکر از سرهنگ اسماعیل زاده فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج به اهمیت بسیج در حفظ و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت در آیات متعددی از قرآن کریم به ضرورت بسیج و آمادگی مسلمانان برای مبارزه با دشمنان اشاره شده است. وی هوشیاری بسیج را لازمه مبارزه با دشمنان قسم خورده انقلاب دانست و افزود در دورانهای مختلف بسیج و بسیجیان حافظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده اند.
فرماندار انار اضافه کرد بسیج از متن مردم است و از خصوصیات مهم بسیجیان می توان مکتبی بودن/اطاعت از رهبری/اخلاص /تواضع/حسن اخلاق/غیرت دینی /شجاعت و از همه مهمتر شهادت طلبی ایشان را عنوان کرد.
وی تصریح کرد نام بسیج در فرهنگ انقلاب اسلامی با ایثار و شهادت نقش بسته است زیرا ارزشهایی که فرهنگ اسلام و دین برای شهادت قائل است بسیجی را شیفته شهادت کرده است و همین تفکر یعنی روحیه ایثار و شهادت طلبی بسیجیان عزیز دشمنان انقلاب اسلامی را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام گذاشته است. فرماندار انار در پایان از نمایشگاهی که در این مراسم برگزار شده بود بازدید و با بسیجیان گفتگو نمودند.

 

 

 

ثبت دیدگاه