• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

شورای پزشکی باحضور فرماندار انار

  • 02 شهریور 1393 - 0:03
شورای پزشکی باحضور فرماندار انار

به گزارش سایت فرمانداری، باتوجه به فرارسیدن روز پزشک جلسه شورای پزشکی شهرستان انار با حضور مهندس خادمی فرماندار انار ،رئیس شبکه بهداشت و درمان و تنی چند از دکترهای متخصص و عمومی در محل فرمانداری برگزار گردید.
در این جلسه ابتدا پزشکان حاضر در جلسه به طرح مشکلات درمانی شهرستان انار،ساخت بیمارستان ،راه اندازی کلینیک و طولانی بودن شیفتهای کاری پرداختند و پیشنهاداتی جهت رفع این مشکلات عنوان نمودند.
در ادامه مهندس خادمی فرماندار شهرستان انار ضمن تبریک سالروز ولادت دانشمند و طبیب برجسته ایرانی جهان اسلام ابوعلی سینا و روز پزشک به جامعه پزشکی و تمامی حاضرین در جلسه از تلاشهای دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان انار تشکر و قدردانی نمود.
وی باشاره به شخصیت ارزشمند ابوعلی سینا افزود زندگی علمی و اخلاقی ابوعلی سینا سرمشق خوبی برای پزشکان و نسل امروز است؛ برخی کتاب‌های این دانشمند هنوزتوسط علمای بزرگ مسلمان تدریس می‌شود و می تواند بهترین منبع علمی باشند .
وی در این جلسه ضمن تاکید بر تشکیل سریع شورای خیرین سلامت گفت این شورا می تواند بازویی باشد برای جامعه پزشکی که با تعامل و همفکری با پزشکان رشد و پویایی بیشتری در حوزه سلامت را موجب گردد.
فرماندار انار با تاکید مجدد به توجه جدی به بخش سلامت و درمان جامعه خواستار پیگیریهای کامل در این زمینه شدند.

 

ثبت دیدگاه