• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

ساماندهی ورودی استان کرمان با اعتبار۸ میلیارد ریال آغاز شد

  • 05 شهریور 1393 - 0:03
ساماندهی ورودی استان کرمان با اعتبار۸ میلیارد ریال آغاز شد

خبرگزاری تسنیم: پروژه ساماندهی ورودی استان کرمان از سمت شهرستان انار با اعتبار ۸ میلیارد ریال و با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان و شهرستان انار آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیماز انار، علیرضا رزم‌حسینی در جمع مدیران شهرستان انار، اظهار کرد: شما باید مراقب حاشیه نشینی در این شهرستان باشید.

وی گفت: باید با مراقبت از حریم شهر انار، مراقب افرادی که از تصرف زمین‌های دولتی سوءاستفاده می‌کنند بود.

استاندار کرمان با تاکید بر اینکه ورودی شهرستان انار به عنوان پیشانی ورودی استان باید دارای المان و میدان ورودی زیبایی باشد، خاطرنشان کرد: شهرداری انار باید با همکاری شهرداری کرمان برای تهیه المان مناسب برای معرفی استان کرمان تلاش کند.

شهردار انار نیز در این نشست، اظهار کرد: شهرستان انار تنها یک دستگاه خودرو آتش نشانی دارد که اغلب در جاده انار به یزد و یا انار به شهربابک در حال خدمت رسانی است.

علی رحیمی افزود: نیاز به خرید یک دستگاه خودرو آتش نشانی سنگین برای مهار آتش سوزی‌های احتمالی و یا امداد و نجات در جاده‌های برون شهری داریم.

وی تصریح کرد: با افزایش ۵۰درصدی بودجه از سال قبل موفق به اجرای طرح‌های زیادی در انار شده‌ایم.

شهردار انار ساماندهی ورودی شهرستان انار که نخستین ورودی به استان کرمان از سمت استان‌های شمالی است را یکی از ضرورت‌ها دانست و گفت: ۸۵۰متر در حوزه خدمات شهری و یک هزار و۶۰۰متر در حوزه خارج از حوزه شهری در این طرح ساماندهی قرار گرفته‌اند.

رحیمی افزود: شهرستان انار ۵۷اثر تاریخی و۲۰اثر ثبت شده دارد که برای طرح سامان دهی و مرمت یخدان اصلی این شهر، بین میراث فرهنگی و شهرداری اختلاف است.

وی خاطرنشان کرد: اگر میراث فرهنگی یخدان را واگذار کند، بخش خصوصی برای مرمت و بازسازی این اثر تاریخی آماده است.

استاندار کرمان در سفر به شهرستان انار دو پروژه آب شیرین کن بزرگ این شهرستان را افتتاح کرد

ثبت دیدگاه