• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تامین اجتماعی استان کرمان به شهرستان انار

  • 19 شهریور 1393 - 0:04
حضور مدیر کل آموزش و پرورش و تامین اجتماعی استان کرمان به شهرستان انار

به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار، ۱۸ شهریور ماه همزمان دو مدیر کل (جناب آقای مهندس ابراهیم جهانگیری مدیر کل آموزش و پرورش و جناب آقای اسماعیل زمانی فر مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان )به شهرستان انار آمدند.
در آغاز مهندس جهانگیری مدیر کل محترم آموزش و پرورش از چند مدرسه در سطح شهرستان بازدید و پس از حضور در آموزش و پرورش به اتفاق فرماندار انار در جلسه ای باحضور مدیران مدارس شهرستان شرکت کردند.
پس از آن شورای آموزش و پرورش شهرستان انار به ریاست مهندس خادمی و با حضور مدیر کل محترم آموزش و پرورش/تنی چند از کارشناسان استان و مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار گردید.
در این جلسه مهندس خادمی ضمن خیرمقدم به مهندس جهانگیری و تشکر از وی بدلیل حضور در شهرستان انار به اهمیت شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و اظهار داشت: شورای آموزش و پرورش ظرفیت خوب و باارزشی برای بررسی و رفع مشکلات آموزش و پرورش در مناطق و شهرستان ها می باشد که مصوبات آن ها در سراسر استان به حل مسائل آموزش و پرورش کمک می کند و این امر باعث توفیق چند برابری در رسیدن به اهداف این نهاد آموزشی خواهد شد
.وی در ادامه گفت: استفاده از ظرفیت های عمومی و محلی در خدمت به نظام تعلیم و تربیت از اهداف تشکیل شورای های آموزش و پرورش است که باید به آن توجه شود زیراموانع زیادی پیش روی آموزش و پرورش است که اگر عزم عمومی ایجاد نشود، حل و فصل آن به تنهایی از عهده دولت بر نمی آید. فرماندار تصریح کرد نقش شوراها در آموزش و پرورش به دلیل ساختار زیر بنایی این نهاد و رسالت خطیر آن در امر تعلیم و تربیت اگر برجسته تر از سایر زمینه ها نباشد کمتر هم نیست.
وی تاکید کرد فرهنگیان عزیز شهرستان با بصیرت و آگاهی کامل از شرایط با عشق و علاقه به کار خود و تربیت صحیح نسل جوان ادامه می دهند و مشکلات را با صبر و درایت از بین بر می دارند.
فرماندار انار ضمن تشکر از مجموعه فرهنگیان شاغل در شهرستان انار اظهار داشت نقش معلم یک نقش الهی و معنوی است؛ چراکه در مسیر انسان‌ سازی، تکامل و ارتقای جایگاه انسان گام بر می‌دارد.
وی افزود مسئولین دستگاه‌های اجرایی شهرستان، دانش‌آموزان مکتب تعلیم و تعلم هستند و از پیشنهادات و مشاوره اقشار فرهنگی در راستای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان بهره خواهند برد.
در ادامه مهندس خادمی به بیان مشکلات موجود در بحث تعلیم و تربیت در شهرستان انار پرداخت و از مدیر کل محترم خواستار حل این مشکلات شد.

لازم بذکر است که مهندس اسماعیل زمانی فر مدیر کل محترم تامین اجتماعی استان نیز صبح امروز به دعوت فرماندار در جلسه ای نقاط ضعف و قوت بیمه تامین اجتماعی شهرستان انار را بررسی و در خصوص رفع این مشکلات تبادل نظر نمودند. در پایان جلسه نیز مهندس خادمی ضمن تشکر از حضور این دو مدیر با اهداء لوح تقدیر از مهندس ابراهیم جهانگیری و مهندس اسماعیل زمانی فر تقدیر و تشکر نمودند.

ثبت دیدگاه