• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

فراخوان خودروهای رانا و پژو ۲۰۶

  • 24 شهریور 1393 - 0:03
فراخوان خودروهای رانا و پژو ۲۰۶

 به گزارش ایکو پرس این فراخوان بر اساس رویکرد جدید گروه صنعتی ایران خودرو در راستای نهادینه کردن فرهنگ مشتری مداری و ارایه خدمات مطلوب به آنان صورت می گیرد.

 مهندس یکه زارع، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو چندی پیش فراخوان برخی محصولات تولیدی را گامی در راستای افزایش کیفیت خودروها و تامین انتظارات مشتری بر شمرده بود.

 از این رو گروه صنعتی ایران خودرو از برخی مالکان خودروهای رانا، پژو۲۰۶ و پژو اس دی مدل های سال های ۹۲ و۹۳ درخواست می کند، برای بررسی و بازبینی سیستم برقی به نزدیک ترین نمایندگی مجاز ایران خودرو در سراسر کشور مراجعه کنند.

 آن دسته از مالکان خودروهای مزبور می توانند به نشانی پایگاه اینترنتی www.ikco.com  مراجعه کرده  تا در صورتی که شماره شاسی خودرو های آنها در فهرست مشمولان فراخوان باشد برای کنترل سیستم برقی به نمایندگی های مجاز ایران خودرو مراجعه کنند.

 فراخوان یاد شده با هدف جلب اطمینان، تامین ایمنی و راحتی مشتریان و در راستای مسوولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو صورت می گیرد.

 لازم به ذکر است، هزینه های باز بینی سیستم برقی خودروهای رانا، پژو ۲۰۶ و پژو اس دی بر عهده گروه صنعتی ایران خودرو خواهد بود و وجهی از مالکان این محصولات دریافت نخواهد شد.

ثبت دیدگاه