• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

تغییرات جدید سهمیه‌های گازوئیل

  • 22 مهر 1393 - 0:02
تغییرات جدید سهمیه‌های گازوئیل

رئیس کانون کارفرمایی جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به توقف عرضه گازوئیل آزاد در جایگاه‌ها از تغییر در سهمیه گازوئیل خودروهای سنگین خبر داد و اعلام کرد: شرکت ملی پخش نفتی کارت آزاد گازوئیل جایگاه‌داران را غیرفعال کرده است
به گزارش خبرنگار مهر، ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور طرح سه مرحله‌ای ساماندهی و تغییر کلاس کارت‌های هوشمند گازوئیل را در دستور کار قرار داده که مرحله ضربتی این پروژه از مهر ماه سال جاری در کشور عملیاتی شده است.

حسین هاشمی معاون ستاد سوخت با بیان اینکه اطلاعات لازم برای تغییر کلاس خودروهای گازوئیل سوز از نیروی انتظامی اخذ و تحویل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شده است، تاکید کرد: پیش بینی می‌شود تا روزهای آینده کارت سوخت این قبیل خودروها تغییر کند. یعنی خودروهای گازوئیل سوز با ظرفیت زیر ۱۰ تن به ۳ زیرگروه تقسیم می‌شوند و مطابق با میزان مصرف واقعی به آنها سهمیه داده خواهد شد.

این مقام مسئول با اعلام اینکه این طرح ضربتی در کمتر از یک روز اجرایی خواهد شد، گفت: اجرای طرح ضربتی  هیچ اخلالی در روند تخصیص سهمیه به خودروهای دیزلی ایجاد نمی کند. زیرا به محض دریافت کارت سوخت جدید توسط مالکان خودروهای مذکور و اولین سوخت گیری، کارت سوخت قبلی آنها حذف خواهد شد و سهمیه کارت جدید آنها فعال می شود.

ثبت دیدگاه