• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ثبت نام حج عمره از طریق اینترنت انجام می شود

  • 06 آبان 1393 - 0:03
ثبت نام حج عمره از طریق اینترنت انجام می شود

معاون سازمان حج و زیارت استان تهران گفت: ثبت نام حج عمره از امسال تنها به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می شود.
به گزارش خبرنگار ایرنا، ‘مهران فرشید’ روز دوشنبه در جلسه توجیهی آموزشی نرم افزار نحوه ثبت نام حج عمره از طریق اینترنت در جمع مدیران آژانس ها و کاروان های زیارتی، افزود: آموزش های لازم به مدیران و کارگزاران برای نحوه استفاده مردم از طریق اینترنت برای ثبت نام عمره سال ۹۳ ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه مردم برای ثبت نام حج عمره سال ۹۳-۹۴ به دفاتر زیارتی مراجعه می کردند، گفت: کسانیکه امسال قصد ثبت نام در حج عمره را دارند باید به سایت اینترنتی FAKHER.HJ.IR مراجعه کنند.
فرشید با تاکید بر اینکه این اقدام برای مردم در کشور الزامی است، گفت: در صورتی که مردم امکان دسترسی به سایت اینترنتی را نداشته باشند می توانند با مراجعه به دفاتر مجاز زیارتی، اقدام به ثبت نام حج عمره کنند.
وی با اشاره به اینکه تمام مراحل پذیرش اولیه (رزرو) قبل از ثبت نام شروع می شود، اظهار کرد: هفته آینده با باز شدن این سایت ثبت نام کنندگان گروه بندی می شوند تا در انجام مراحل ثبت نام مشکلی پیش نیاید.
فرشید با بیان اینکه افرادی که زودتر ثبت نام کنند در اولویت قرار می گیرند، گفت: فهرست اولویت بندی ثبت نام شدگان در دهه سوم ماه محرم اعلام می شود.

ثبت دیدگاه