• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

ارائه وام ۱۵ میلیونی مسکن روستایی از امروز در تمام بانک‌ها

  • 19 آذر 1393 - 0:06
ارائه وام ۱۵ میلیونی مسکن روستایی از امروز در تمام بانک‌ها

نرخ کارمزد تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی مسکن روستایی ۵ درصد در نظر گرفته شده است و اقساط آن هم چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در ماه است
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ارائه تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن روستایی خبر داد و گفت: متقاضیان دریافت وام مسکن روستایی می توانند از امروز برای اخذ وام ۱۵ میلیون تومانی به بانک های عامل مراجعه کنند.
احمد شاملو در گفت‌وگو با ایلنا ادامه داد: تمام بانک‌ها وام ساخت مسکن روستایی را ارائه می دهند اما بانک صادرات از امروز شروع به پذیرش متقاضیان می کند
وی با اشاره به شرایط پذیرش متقاضیان نیز گفت: مهمترین شرط قبول متقاضیان برای پرداخت وام ۱۵ میلیون تومانی سکونت در روستا است اما شرایط و ضوابط دیگری هم دارد.
شاملو با اشاره به نرخ سود این و ام و مبلغ اقساط آن، تاکید کرد: نرخ کارمزد تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی مسکن روستایی ۵ درصد در نظر گرفته شده است و اقساط آن هم چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان در ماه است.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: طبق مذاکراتی که با دولت داشتیم یارانه این تسهیلات را دولت می پردازد و میزان آن مابه التفاوت سودی است که سیستم بانکی به طور معمول اخذ می کند.
وی درباره سهمیه این تسهیلات اظهار کرد:‌ ساخت ۲۰۰ هزار مسکن روستایی سهمیه سال ۹۳ است و به همین میزان هم در سال جاری به متقاضیان تسهیلات بانکی داده می شود.

ثبت دیدگاه