• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

پایان ۲۶ سال انتظار یک مادر شهید در جیرفت

  • 22 آذر 1393 - 0:00
پایان ۲۶ سال انتظار یک مادر شهید در جیرفت

سال انتظار مادری در جیرفت برای دیدار دوباره فرزند مفقود الاثر خود به پایان رسیده و این مادر دلسوخته برای دیدن پیکر فرزندش لحظه شماری می کند.
به گزارش ایرنا، شهید سبزعلی آژگان متولد ۱۳۴۵ روستای زنگیان از توابع بخش مرکزی شهرستان جیرفت است که از سوی لشکر ۴۱ ثارالله کرمان به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد.
این شهید والامقام ۲۸ فروردین سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی فاو به درجه رفیع شهادت نایل آمد ولی پیکرپاک این شهید تاکنون پیدا نشده بود.
پیکر این شهید که بتازگی تفحص و شناسایی شده قرار است بزودی تشییع و تدفین شود.
مادر شهید آژگان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: انتظار ۲۶ ساله برای دیدن فرزندم، چشمانم را کم سو و صبرم را بی طاقت کرده است.
هاجر آژگان افزود: تقدیر الهی چنین رقم خورد که پس از ۲۶ سال چشم انتظاری استخوان های بی جان فرزندم را در آغوش بگیرم و خدا را شکر گزارم که پیکر فرزندم در زادگاه خودش آرام خواهد گرفت.
مادر شهید گفت: هرچند انتظار بسیار سخت است اما خداوند را شکرگزارم که حداقل پیکر فرزندم دوباره کوچه و خیابان را معطر می کند.
به گزارش ایرنا، رییس ستاد معراج شهدای مرکز در گفت و گویی از شناسایی هویت چند شهید تازه تفحص شده خبر داد و گفت: پیکر مطهر هفت
شهید تازه تفحص شده از طریق پلاک هویت، کارت شناسایی و آزمایش DNA شناسایی شده است.
سرهنگ ابراهیم رنگین اعلام کرده که چهار تن از این شهدا تهرانی، دو تن اهل استان کرمان و یک شهید نیز متعلق به استان فارس است.
قرار است پیکر این شهدا با انتقال به زادگاهشان تا روز اربعین حسینی تشییع و تدفین شوند.

ثبت دیدگاه