• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مشارکت اجتماعی مردم وپلیس در جهت تقویت امنیت

  • 06 دی 1393 - 0:05
مشارکت اجتماعی مردم وپلیس در جهت تقویت امنیت

اولین جلسه رسمی معتمدین وامنیت به ابتکار فرماندهی انتظامی شهرستان انار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان انار،در این جلسه ابتدا سرهنگ غضنفری ضمن عرض خیرمقدم به حضار, اهداف این جلسه را برشمرد وتاکید نمود امروز امنیت پایدار ومطلوب در گرو مشارکت عموم مردم وحساسیت آنها نسبت به آسیب های اجتماعی وپدیده های مجرمانه می باشد.
فرمانده انتظامی شهرستان انار اضافه نمود نظریه مشارکت اجتماعی واقدامات پلیسی اساسی ترین روش جهت تقویت احساس امنیت و مقابله با آسیب های ا جتماعی است که با توجه به سطح فرهنگ و دانش مردمان انار و خواست عمومی بایستی با اقدامات فرهنگی و آموزشی واجتماعی همگان را به مشارکت وهمراهی با مسئولان و پلیس ترغیب نمود.
همچنین سرهنگ غضنفری از همکاری و مساعدتهای فرماندار و رئیس محترم شورای تامین شهرستان و امام جمعه محترم شهرستان انار و به نمایندگی از مجموعه انتظامی و مردم قدر دانی نمود.
در این جلسه فرماندار و رئیس محترم شورای تامین شهرستان ضمن تقدیر از اقدامات اجتماعی و فرهنگ ساز, فرماندهی انتظامی, وضعیت امنیت شهرستان را مرهون تلاشهای خالصانه فرماندهی و پرسنل جان برکف انتظامی دانست و بر همکاری آحاد مردم و مسئولین با مجموعه انتظامی تاکید نمود.
امام جمعه محترم شهر انار نیز با بیان مصادیقی از ناامنی در کشورهای مدعی جهان, وضعیت امنیت در شهرستان و کشور را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و بر حفاظت از اموال وهمکاری با پلیس وتقویت باورهای مذهبی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاکید نمود.
در این جلسه مقرر گردید افراد بیشتری از مردم در جلسات آتی به منظور دستیابی به راه حلهای ارتقا امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دعوت شوند.
DSCN0070 DSCN0071 DSCN0078

ثبت دیدگاه